Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva (CROSBI ID 266501)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Gregorić, Marina ; Kovačić, Karlo ; Blinova, Ekaterina Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 9 (2019), 1; 41-61

Podaci o odgovornosti

Gregorić, Marina ; Kovačić, Karlo ; Blinova, Ekaterina

hrvatski

Inovativni trendovi promocije proizvoda i usluga za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva

Predmet istraživanja ovoga rada je analiza utjecaja Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. godine na promociju te samu prodaju proizvoda pojedinih poduzeća koja su svoje proizvode prilagodili potrebama ljudi i navijača koji će pratiti drugi najveći događaj na svijetu. Mnoga poduzeća nastoje na najbolji načini iskoristiti Svjetsko nogometno prvenstvo za prodaju svojih proizvoda ili usluga, a samim time i za vlastitu promociju. Analizirani su neki od najboljih primjera kako dolazi do povećanja prodaje i diferencijacije određenih proizvoda za vrijeme Svjetskog nogometnog prvenstva pri čemu se osvrćemo i na sada aktualno Svjetsko prvenstvo u Rusiji. Provedeno je i empirijsko kvantitativno istraživanje pomoću instrumenta anketnog upitnika kojim su dobiveni odgovori na pitanja koliko su kupci skloni većoj potrošnji za vrijeme prvenstva te kupnji proizvoda s obilježjima nogometnog prvenstva, Hrvatske nogometne reprezentacije i drugih nogometnih reprezentacija. U anketiranju su sudjelovali građani Hrvatske odabrani prema slučajnom uzorku. Prema prikupljenim podacima, za vrijeme održavanja prvenstva najveća zarada dolazi od prodaje piva, zastava, nogometnih dresova i televizora. Iz rezultata istraživanja vidljivo je da navijači svaku pobjedu, ali i tugu zbog poraza, rado „utope“ u piću, uglavnom nacionalnom pivu, te su skloni kupnji proizvoda s navijačkim obilježjima. S obzirom na to da je Hrvatska reprezentacija na Svjetskom prvenstvu, a hrvatski navijači su velika podrška Hrvatskoj nogometnoj reprezentaciji, euforija učini svoje te oni troše veće svote novca na prije spomenute stvari, što poduzećima i poduzetnicima otvara mogućnost velike zarade.

navijači ; nogomet ; proizvodi ; promocija ; Svjetsko nogometno prvenstvo ; usluge

nije evidentirano

engleski

Innovative trends of promotion of products and services during the World Football Championship

nije evidentirano

promotion ; products ; services ; World Football Championship ; football ; fans

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2019.

41-61

objavljeno

1849-7845

1849-661X

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice