Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima (CROSBI ID 266500)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Štros, Danimir ; Coner, Maja ; Gregorić, Marina
hrvatski
Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima
U radu je temeljem provedenih sekundarnih istraživanja, istražen problem poboljšanja i kvalitetnijeg načina korištenja funkcije menadžmenta u javnoj upravi s naglaskom na menadžerske i marketinške aktivnosti kojima se menadžer u javnoj upravi može koristiti u svrhu pružanja kvalitetnije usluge krajnjim korisnicima – građanima. Pritom je korištena metoda sekundarnog istraživanja, analize, sinteze i komparacije. Utvrđena je povezanost između bolje transparentnosti obavljanja menadžerskih poslova u javnoj upravi i percepcije krajnjih korisnika o boljoj kvaliteti pruženih usluga kao i povezanost između većeg korištenja menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi i kvalitetnijeg obavljanja usluga. U radu su ponuđeni instrumenti i alati za vrstu i način komunikacije javne uprave s javnošću i načina postizanja kvalitetnije interakcije između menadžera u javnoj upravi i njihovih krajnjih korisnika – građana. Cilj rada jest povećati svijest i dati odgovore na pitanje, kako i na koji način upotrijebiti funkcije menadžmenta te koje marketinške aktivnosti pritom koristiti, kako bi se došlo do optimalnog rješenja koje bi vodilo prema boljoj i kvalitetnijoj informaciji i komunikaciji između javne uprave i korisnika te javne uprave.
menadžerske aktivnosti ; marketinške aktivnosti ; javna uprava
nije evidentirano
engleski
Use management and marketing tools in public administration as a factor increasing the qualitiy of service delivery to end users
nije evidentirano
managerial activates ; marketing activates ; public administration
nije evidentirano