Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima (CROSBI ID 266500)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Štros, Danimir ; Coner, Maja ; Gregorić, Marina Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima // Oeconomicus, 4 (2019), 10; 45-54

Podaci o odgovornosti

Štros, Danimir ; Coner, Maja ; Gregorić, Marina

hrvatski

Korištenje menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi kao čimbenik povećanja kvalitete pružanja usluga krajnjim korisnicima

U radu je temeljem provedenih sekundarnih istraživanja, istražen problem poboljšanja i kvalitetnijeg načina korištenja funkcije menadžmenta u javnoj upravi s naglaskom na menadžerske i marketinške aktivnosti kojima se menadžer u javnoj upravi može koristiti u svrhu pružanja kvalitetnije usluge krajnjim korisnicima – građanima. Pritom je korištena metoda sekundarnog istraživanja, analize, sinteze i komparacije. Utvrđena je povezanost između bolje transparentnosti obavljanja menadžerskih poslova u javnoj upravi i percepcije krajnjih korisnika o boljoj kvaliteti pruženih usluga kao i povezanost između većeg korištenja menadžerskih i marketinških alata u javnoj upravi i kvalitetnijeg obavljanja usluga. U radu su ponuđeni instrumenti i alati za vrstu i način komunikacije javne uprave s javnošću i načina postizanja kvalitetnije interakcije između menadžera u javnoj upravi i njihovih krajnjih korisnika – građana. Cilj rada jest povećati svijest i dati odgovore na pitanje, kako i na koji način upotrijebiti funkcije menadžmenta te koje marketinške aktivnosti pritom koristiti, kako bi se došlo do optimalnog rješenja koje bi vodilo prema boljoj i kvalitetnijoj informaciji i komunikaciji između javne uprave i korisnika te javne uprave.

menadžerske aktivnosti ; marketinške aktivnosti ; javna uprava

nije evidentirano

engleski

Use management and marketing tools in public administration as a factor increasing the qualitiy of service delivery to end users

nije evidentirano

managerial activates ; marketing activates ; public administration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (10)

2019.

45-54

objavljeno

1849-9686

Povezanost rada

nije evidentirano