Učitelj u školi po mjeri učenika (CROSBI ID 678202)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krstović, Morana
hrvatski
Učitelj u školi po mjeri učenika
Opredjeljenje za odgoj i obrazovanje za održivi razvoj osvijestilo je potrebu poticanja pomjena sustava iznutra i kritičko preispitivanje odgojno-obrazovnih sadržaja i metoda učenja i poučavanja. Uvođenje HNOS-a predstavlja za hrvatski odgojno-obrazovni sustav suštinsku promjenu u kojoj se prepoznaje ideja o međuovisnosti budućnosti pojedinca i društva s kvalitetom odgoja i obrazovanja. U radu se problematizira pozicija učitelja prema promjenama koje uvodi HNOS. Uspješnost mijenjanja hrvatske škole umnogome zavisi o očiteljevu stavu prema promjeni, posebice ako ona djeluje ili je povezana s njim osobno. Time potvrđujemo da promjena u najvećoj mjeri ovisi o ljudima neposredno uključenima ili pogođenima njome.
održivi razvoj, HNOS, školska klima, učitelj
nije evidentirano
engleski
Teacher in School Tailored to Pupils
nije evidentirano
sustainable development, HNOS, school climate, teacher
nije evidentirano
Podaci o prilogu
251-256.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Cjeloživotno obrazovanje za održivi razvoj
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
978-953-98445-4-5
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Cjeloživotno obrazovanje za održivi razvoj
predavanje
21.05.2008-23.05.2008
Rijeka, Hrvatska