Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008743

Autentičnost odnosa učenik-učitelj


Paučnik, Ines; Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Autentičnost odnosa učenik-učitelj // 11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE
Poreč, Hrvatska, 2016. str. 107-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Autentičnost odnosa učenik-učitelj
(Authenticity of the student-teacher relationship)

Autori
Paučnik, Ines ; Mindoljević Drakulić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE / - , 2016, 107-108

Skup
11th International Balkan Education and Science Congress THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12. - 14. 10. 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Autentičnost, odnos učitelj-učenik
(Authenticity, teacher-student relationship)

Sažetak
Ovaj je rad podijeljen na dva dijela. Prvi dio rada bavi se problematikom ranoga djetinjstva, točnije odnosima djece i roditelja te obrascima koje dijete stječe u tim odnosima. Autorice prikazuju na koji način svako dijete izgrađuje svoju ličnost i kako izgleda kada se osoba promotri iz perspektive obiteljske psihodinamike. Drugi dio rada proučava odnos učenika i učitelja. Autorice naglašavaju koliko je dijete koje je prošlo stanovitu „dramu djetinjstva”, a koje je u odrasloj dobi postalo učiteljem, sposobno zadržati i poticati autentičnost u svojemu odnosu s učenicima. Autorice rada postavljaju pitanja o svjesnosti učitelja o vlastitom integritetu i o integritetu učenika, iz čega proizlazi mogućnost njegove profesionalne tzv. relacijske kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb