Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008672

Motorička specifikacija stoja na rukama uz okomitu plohu kod jedanasetogodišnjih dječaka


Babin, Bojan
Motorička specifikacija stoja na rukama uz okomitu plohu kod jedanasetogodišnjih dječaka // Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna (ur.).
Zagreb, 2019. str. 118-123 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Motorička specifikacija stoja na rukama uz okomitu plohu kod jedanasetogodišnjih dječaka
(Motor specification of handstand against a vertical surface in 11-year-old pupils)

Autori
Babin, Bojan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odgovor kineziologije na suvremeni način života / Babić, Vesna - Zagreb, 2019, 118-123

ISBN
987-953-7965-12-9

Skup
28. Ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 26-29.06. 2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Motoričke sposobnosti ; planiranje i programiranje ; tjelesna i zdravstvena kultura
(Motor skills ; planing and programming ; physical education)

Sažetak
U istraživanju koje je provedeno na uzorku od 152 učenika petih razreda osnovne škole, s ciljem utvrđivanja povezanosti motoričkih sposobnosti i motoričkog znanja Stoj na rukama uz okomitu plohu, rezultati multiple regresijske analize pokazuju kako je značajnu količinu varijance kriterijske varijable moguće pripisati utjecaju prediktorskog skupa varijabli manifestnih motoričkih sposobnosti. Regresija varijable Stoj na rukama uz okomitu plohu izdvojila je samo jedan statistički značajan prediktor u parcijalnom doprinosu definiranja kriterija i to varijablu Stajanje na jednoj nozi uzdužno na klupici za ravnotežu s otvorenim očima, a iz čega se može zaključiti da su učenici pri izvođenju testa ovog motoričkog znanja dominantno koristili mehanizme za regulaciju kretanja ili konkretnije faktor ravnoteže. To nam ukazuje na važnost pri odabiru nastavnih tema, odnosno kinezioloških operatora u procesu planiranja i programiranja nastave tjelesne i zdravstvene kulture, koji će u najvećoj mjeri pridonijeti transformaciji pojedinih motoričkih sposobnosti, a sve u cilju postizanja poželjnih finalnih stanja učenika. Isto tako, rezultati ukazuju na koje motoričke sposobnosti prvenstveno treba utjecati da bi u postupku praćenja i vrednovanja učenici postigli što bolju ocjenu kod vrednovanja motoričkog znanja Stoj na rukama uz okomitu plohu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu

Autor s matičnim brojem:
Bojan Babin, (366012)