Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STORYTELLING U TURIZMU – PRIČA KAO TURISTIČKI PROIZVOD (CROSBI ID 678023)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krajnović, Aleksandra ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Rajko, Mladen STORYTELLING U TURIZMU – PRIČA KAO TURISTIČKI PROIZVOD // ACCOUNTING AND MANAGEMENT - A&M RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM, 20th International Scientific and Professional Conference - 20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija - Proceedings from the International Scientific and Professional Conference - Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije Svezak I. – znanstveni radovi / Jurić, Đurđica (ur.). Pula: Hrvatski računovođa, RRIF - visoka škola za financijski menadžment, 2019. str. 67-86

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Rajko, Mladen

hrvatski

STORYTELLING U TURIZMU – PRIČA KAO TURISTIČKI PROIZVOD

U ovom radu autori prikazuju nekoliko različitih modela na kojima se primjenjuje koncept storytellinga u turističkim destinacijama. Poznato je da je storytelling poželjan model marketiranja turističkih proizvoda, a povijesne činjenice, priče i legende su već postale integralnim segmentom u brendiranju turističkih destinacija. U eri digitalnog marketinga ova činjenica dobiva novi značaj, jer se priče i legende mogu povezati i predstaviti na nove načine. Metodom komparativne i kritičke analize, u kombinaciji s metodom studije slučaja, u radu se prikazuje nekoliko različitih modela brendiranja turističkih destinacija kroz storytelling, pri čemu se posebno ističe hrvatski turistički proizvod Istra Inspirit, nagrađivani projekt koji, kako ocjenjuju autori, istovremeno može funkcionirati kao zaseban turistički proizvod, ali isto tako može se povezati i s drugim proizvodima u turističkoj destinaciji. Na kraju rada, autori prikazuju smjernice za kvalitetniji marketing i tržišno predstavljanje priča i legendi u turizmu, na način da se daju preporuke za razvoj sličnih modela u turističkim destinacijama.

turistička destinacija, storytelling, brendiranje u turizmu, marketing u turizmu

nije evidentirano

engleski

STORYTELLING IN TOURISM - STORY AS A TOURISM PRODUCT

nije evidentirano

tourist destination, storytelling, branding in tourism, marketing in tourism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-86.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ACCOUNTING AND MANAGEMENT - A&M RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM, 20th International Scientific and Professional Conference - 20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija - Proceedings from the International Scientific and Professional Conference - Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije Svezak I. – znanstveni radovi

Jurić, Đurđica

Pula: Hrvatski računovođa, RRIF - visoka škola za financijski menadžment

978-953-7828-24-0

Podaci o skupu

ACCOUNTING AND MANAGEMENT - A&M RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - RiM 20th International Scientic and Professional Conference 20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija

predavanje

13.06.2019-14.06.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija