Mjerenje i ocjenjivanje kvalitete turističke destinacije - QUALITEST (CROSBI ID 677986)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija ; Jeličić Anamaria Dora
hrvatski
Mjerenje i ocjenjivanje kvalitete turističke destinacije - QUALITEST
Kvaliteta predstavlja jedan od važnih čimbenika konkurentnosti turističke destinacije. Turisti postaju sve zahtjevniji i sve više usmjereni na ispunjavanje svojih očekivanja. Na zadovoljstvo turista boravkom u destinaciji utječe niz elemenata kao primjerice gostoljubivost, ponuda u destinaciji, sigurnost, čistoća, infrastruktura što zahtijeva integrirani pristup upravljanju kvalitetom u destinaciji. Njega karakterizira usmjerenost na zadovoljstvo turista, zadovoljstvo lokalnog stanovništva, zadovoljstvo pružatelja turističkih usluga te kvalitetu okoliša. U kontekstu će se poboljšanja kvalitete u destinaciji u ovom radu prikazati sustav indikatora koji omogućuje mjerenje i ocjenjivanje kvalitete u destinaciji –QUALITEST pri čemu će se posebno obraditi indikatori kvalitete destinacije i kvalitete turističkog proizvoda..
Turistička destinacija, Integralno upravljanje kvalitetom, QUALITEST, Kvaliteta destinacije, Kvaliteta turističkog proizvoda
nije evidentirano
engleski
Measuring and Evaluating the Quality of Tourist Destination - QUALITEST
nije evidentirano
Tourist destination, Integrated quality management, QUALITEST, Quality of destination, Quality of tourist product
nije evidentirano
Podaci o prilogu
333-340.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drljača, Miroslav
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete
2670-8825
Podaci o skupu
20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“
predavanje
20.03.2019-23.03.2019
Pula, Hrvatska