Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Teacher's interventions for working with school children with insecure attachment style (CROSBI ID 677985)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Mindoljević Drakulić, Aleksandra Teacher's interventions for working with school children with insecure attachment style. 2017. str. 33-35

Podaci o odgovornosti

Mindoljević Drakulić, Aleksandra

engleski

Teacher's interventions for working with school children with insecure attachment style

Koncepciju privrženosti kao čvrste osjećajne veze između malog djeteta i odrasle osobe (skrbnika) u razvojnu je teoriju uveo engl.psihoanalitičar John Bowlby.Autorica ovog rada uz detaljne opise nesigurnog stila privrženosti u školi, predlaže neke nastavničke intervencije za rad s takvom djecom.

attachment, insecure attachment style, school child, teacher, interventions

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

33-35.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

International Scientific and Professional Conference: Present for the future of education-opportunities and challenges

predavanje

20.04.2017-21.04.2017

Sisak, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Pedagogija