Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1008067

Nastavničke intervencije sa školskom djecom nesigurne privrženosti


Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Nastavničke intervencije sa školskom djecom nesigurne privrženosti // International scientific and professional conference: Present for the future of education - opportunities and challenges
Sisak, Hrvatska, 2017. str. 33-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


Naslov
Nastavničke intervencije sa školskom djecom nesigurne privrženosti
(Teacher's interventions for working with school children with insecure attachment style)

Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
International scientific and professional conference: Present for the future of education - opportunities and challenges

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20. - 21. 4. 2017.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Privrženost, nesigurni stil privrženosti, školsko dijete, nastavnik, intervencije
(Attachment, insecure attachment style, school child, teacher, interventions)

Sažetak
Koncepciju privrženosti kao čvrste osjećajne veze između malog djeteta i odrasle osobe (skrbnika) u razvojnu je teoriju uveo engl.psihoanalitičar John Bowlby.Autorica ovog rada uz detaljne opise nesigurnog stila privrženosti u školi, predlaže neke nastavničke intervencije za rad s takvom djecom.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb