Teacher's interventions for working with school children with insecure attachment style (CROSBI ID 677985)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mindoljević Drakulić, Aleksandra
engleski
Teacher's interventions for working with school children with insecure attachment style
Koncepciju privrženosti kao čvrste osjećajne veze između malog djeteta i odrasle osobe (skrbnika) u razvojnu je teoriju uveo engl.psihoanalitičar John Bowlby.Autorica ovog rada uz detaljne opise nesigurnog stila privrženosti u školi, predlaže neke nastavničke intervencije za rad s takvom djecom.
attachment, insecure attachment style, school child, teacher, interventions
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-35.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
International Scientific and Professional Conference: Present for the future of education-opportunities and challenges
predavanje
20.04.2017-21.04.2017
Sisak, Hrvatska