Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije (CROSBI ID 487147)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šverko, Ivan Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije // Hotelska kuća '98 / Peršić, Milena (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 321-338-x

Podaci o odgovornosti

Šverko, Ivan

hrvatski

Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije

Dosadašnji razvoj turističke ponude Hrvatske obilježen je nekoordiniranim i nesinhroniziranim razvojem komponenata ponude u turističkim mjestima. Posebice je to slučaj u mjestima na primorskom području. Glavni nositelji ponude razvijali su svoju ponudu u pravilu samostalno, bez usklađivanja komponenata sa drugim nostiteljima komplementarnih elemenata ponude u okviru turističkih mjesta. Takav razvoj formirao je nekompletnu i nedovoljnu diferenciranu ponudu mjesta. Ona nije na emitivnim tržištima postala prepoznatljiva, već je stvarala i stvara dojam ujednačenosti i istovrsnosti. Izostanak integralnog pristupa oblikovanju ponude mjesta doveo je i do neadekvatne valorizacije originarnih elemenata ponude i elemenata atraktivnosti turističkih mjesta. Ocjenjujući međutim da prirodni čimbenici priobalja Hrvatske zaslužuju bolju valorizaciju u politici turističke ponude, u ovom se radu pledira za promjenom ponašanja turističkih mjesta u budućem razvoju. Predlaže se utvrđivanje dugoročnih strategija razvoja za selektivne vrste turizma i posebice orijentaciju prema kvalitetnom tzv. "sočnom" turizmu. Za potrebe takve preorijentacije u razvoju turističkih mjesta opisuje se određene vrste neophodnih istraživanja kojima se mogu osigurati kvalitetne informacije za odlučivanje na ovoj razini sprovođenja turističke politike.

turistička destinacija; turističko mjesto; istraživanje elemenata atraktivnosti; izvedeni elementi ponude; istraživanje emitivnih tržišta; istraživanje konkurencije

NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!!

engleski

Marketing research for strategy planning of tourism destination development

nije evidentirano

?

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-338-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peršić, Milena

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98, Hotel u turističkoj destinaciji

ostalo

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija