Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije (CROSBI ID 487147)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šverko, Ivan
hrvatski
Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije
Dosadašnji razvoj turističke ponude Hrvatske obilježen je nekoordiniranim i nesinhroniziranim razvojem komponenata ponude u turističkim mjestima. Posebice je to slučaj u mjestima na primorskom području. Glavni nositelji ponude razvijali su svoju ponudu u pravilu samostalno, bez usklađivanja komponenata sa drugim nostiteljima komplementarnih elemenata ponude u okviru turističkih mjesta. Takav razvoj formirao je nekompletnu i nedovoljnu diferenciranu ponudu mjesta. Ona nije na emitivnim tržištima postala prepoznatljiva, već je stvarala i stvara dojam ujednačenosti i istovrsnosti. Izostanak integralnog pristupa oblikovanju ponude mjesta doveo je i do neadekvatne valorizacije originarnih elemenata ponude i elemenata atraktivnosti turističkih mjesta. Ocjenjujući međutim da prirodni čimbenici priobalja Hrvatske zaslužuju bolju valorizaciju u politici turističke ponude, u ovom se radu pledira za promjenom ponašanja turističkih mjesta u budućem razvoju. Predlaže se utvrđivanje dugoročnih strategija razvoja za selektivne vrste turizma i posebice orijentaciju prema kvalitetnom tzv. "sočnom" turizmu. Za potrebe takve preorijentacije u razvoju turističkih mjesta opisuje se određene vrste neophodnih istraživanja kojima se mogu osigurati kvalitetne informacije za odlučivanje na ovoj razini sprovođenja turističke politike.
turistička destinacija; turističko mjesto; istraživanje elemenata atraktivnosti; izvedeni elementi ponude; istraživanje emitivnih tržišta; istraživanje konkurencije
NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!!
engleski
Marketing research for strategy planning of tourism destination development
nije evidentirano
?
nije evidentirano
Podaci o prilogu
321-338-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peršić, Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98, Hotel u turističkoj destinaciji
ostalo
05.10.1998-06.10.1998
Opatija, Hrvatska