Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100804

Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije


Šverko, Ivan
Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije // Hotelska kuća '98 / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet Opatija, 1998. str. 321-338 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije
(Marketing research for strategy planning of tourism destination development)

Autori
Šverko, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotelska kuća '98 / Peršić, Milena - Opatija : Hotelijerski fakultet Opatija, 1998, 321-338

Skup
14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98, Hotel u turističkoj destinaciji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 5-6.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
turistička destinacija; turističko mjesto; istraživanje elemenata atraktivnosti; izvedeni elementi ponude; istraživanje emitivnih tržišta; istraživanje konkurencije
(?)

Sažetak
Dosadašnji razvoj turističke ponude Hrvatske obilježen je nekoordiniranim i nesinhroniziranim razvojem komponenata ponude u turističkim mjestima. Posebice je to slučaj u mjestima na primorskom području. Glavni nositelji ponude razvijali su svoju ponudu u pravilu samostalno, bez usklađivanja komponenata sa drugim nostiteljima komplementarnih elemenata ponude u okviru turističkih mjesta. Takav razvoj formirao je nekompletnu i nedovoljnu diferenciranu ponudu mjesta. Ona nije na emitivnim tržištima postala prepoznatljiva, već je stvarala i stvara dojam ujednačenosti i istovrsnosti. Izostanak integralnog pristupa oblikovanju ponude mjesta doveo je i do neadekvatne valorizacije originarnih elemenata ponude i elemenata atraktivnosti turističkih mjesta. Ocjenjujući međutim da prirodni čimbenici priobalja Hrvatske zaslužuju bolju valorizaciju u politici turističke ponude, u ovom se radu pledira za promjenom ponašanja turističkih mjesta u budućem razvoju. Predlaže se utvrđivanje dugoročnih strategija razvoja za selektivne vrste turizma i posebice orijentaciju prema kvalitetnom tzv. "sočnom" turizmu. Za potrebe takve preorijentacije u razvoju turističkih mjesta opisuje se određene vrste neophodnih istraživanja kojima se mogu osigurati kvalitetne informacije za odlučivanje na ovoj razini sprovođenja turističke politike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
NEPOTPUN BIBLIOGRAFSKI ZAPIS!!



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Šverko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šverko, Ivan
Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije // Hotelska kuća '98 / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet Opatija, 1998. str. 321-338 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šverko, I. (1998) Marketing istraživanja za potrebe strategije razvoja turističke destinacije. U: Peršić, M. (ur.)Hotelska kuća '98.
@article{article, author = {\v{S}verko, I.}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {321-338}, keywords = {?}, title = {Marketing research for strategy planning of tourism destination development}, keyword = {?}, publisher = {Hotelijerski fakultet Opatija}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }