Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije (CROSBI ID 266321)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurišić, Marijana ; Dlačić, Jasmina ; Grbac, Bruno Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 1-15. doi: 10.31784/zvr.7.1.12

Podaci o odgovornosti

Jurišić, Marijana ; Dlačić, Jasmina ; Grbac, Bruno

hrvatski

Odrednice odanosti lokalnog stanovništva prema marki turističke destinacije

Uspješan razvoj turističke destinacije determiniran je proaktivnim djelovanjem svih njenih dionika. Ključni dionici turističke destinacije su pored turista, zaposlenici u turizmu, poslovni subjekti u turizmu kao nositelji turističke ponude, lokalna samouprava, investitori u turističke sadržaje i lokalno stanovništvo. U radu se polazi od postavki da je lokalno stanovništvo zaposleno u turizmu ključni čimbenik koji doprinosi izgradnji prepoznatljivosti destinacije i njene diferencijacije u odnosu na druge turističke destinacije. U radu se na osnovu rezultata prošlih istraživanja i istraživanja na terenu ispituje kojim mehanizmima lokalno stanovništvo a posebno oni koji djeluju i zaposleni su u turizmu doprinose izgradnji marke turističke destinacije. U tu svrhu provedeno je ispitivanje putem anketnog upitnika na namjernome uzorku u više turističkih destinacija u Hrvatskoj. Utvrđeno je da svijest o marci turističke destinacije pozitivno utječe na percipiranu vrijednost marke turističke destinacije te da percipirana vrijednost marke turističke destinacije pozitivno utječe na odanost prema marci turističke destinacije što u konačnici utječe na razvoj marke destinacije. Rad, što je i ograničenje rada, nije istražio sve utjecajne veličine na stvaranje marke turističke destinacije ali je ukazao na nova područja istraživanja i potencijal ponuđenih rezultata za upravljačke strukture u turizmu u izgradnji marke turističke destinacije.

marka turističke destinacije ; lokalno stanovništvo ; svijest marke ; percipirana vrijednost marke ; odanost marke

nije evidentirano

engleski

Local inhabitants’ loyalty towards tourist destination brand

nije evidentirano

destination brand ; local inhabitants ; brand awareness ; brand value ; brand loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (1)

2019.

1-15

objavljeno

1848-1299

1849-1723

10.31784/zvr.7.1.12

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice