Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018. (CROSBI ID 266281)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Diklić, Jelena ; Lukačević, Srđan ; Petr Balog, Kornelija MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018. // Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije i Baranje, 22 (2018), 1-2; 97-122

Podaci o odgovornosti

Diklić, Jelena ; Lukačević, Srđan ; Petr Balog, Kornelija

hrvatski

MARKETING GRADSKE I SVEUČILIŠNE KNJIŽNICE OSIJEK KROZ PRISUTNOST U GLASU SLAVONIJE ZA RAZDOBLJE OD 2000. DO 2018.

Rad govori o značaju neprofitnoga marketinga te marketinškim alatima kojima se narodna knjižnica može služiti kako bi se što bolje prezentirala u lokalnoj zajednici. Govori i o značaju narodne knjižnice te njezinoj prisutnosti u lokalnoj zajednici. Narodne knjižnice igraju značajnu ulogu u informiranju, obrazovanju svojih građana, no i u kreativnome razvoju svih članova društva. One su i mjesta zabave gdje bi svaki korisnik trebao, u skladu sa svojim potrebama, moći pronaći sve informacije koje su mu potrebne. Naposljetku je prikazano i istraživanje koje je provedeno u svrhu boljega shvaćanja trenutnoga stanja Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek u odnosu na njezinu marketinšku aktivnost. Spomenuto je istraživanje obuhvaćalo analizu sadržaja tiskanih izdanja Glasa Slavonije u proteklih osamnaest godina. U analizi sadržaja pregledani su arhivirani članci Glasa Slavonije koji izvještavaju o temama vezanim za spomenutu knjižnicu.

Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek ; Glas Slavonije ; lokalna zajednica ; marketing ; korisnici

nije evidentirano

engleski

Marketing of the City and University Library Osijek through the presence in "Glas Slavonije" during the period from 2000 to 2018

nije evidentirano

Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek ; Glas Slavonije ; local community ; marketing ; users

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (1-2)

2018.

97-122

objavljeno

1331-145X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti