Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture (CROSBI ID 266277)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brajčić, Marija ; Kuščević, Dubravka ; Pupić Bakrač, Marta Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 765-788. doi: doi.org/10.15516/cje.v20i3.2617

Podaci o odgovornosti

Brajčić, Marija ; Kuščević, Dubravka ; Pupić Bakrač, Marta

hrvatski

Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture

Cilj ovog rada bio je istražiti koliko učitelji prepoznaju likovno nadarene učenike mlađe školske dobi. U istraživanju je sudjelovalo 150 učitelja razredne nastave iz Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije u Hrvatskoj. Zadatak učiteljica bio je iskreno odgovoriti na anketna pitanja vezana uz karakteristike likovno nadarenog djeteta. Rezultati su pokazali kako su učitelji upoznati s karakteristikama likovno nadarene djece. Također, utvrdili smo da postoji statistički značajna razlika u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi s obzirom na trajanje radnog staža. Naime, mlađe sudionice s manje radnog iskustva slabije identificiraju likovno nadarene učenike od starijih učiteljica s više iskustva i manje obrazovanja. Nije uočen značajan utjecaj mjesta stanovanja u identificiranju likovno nadarenih učenika mlađe školske dobi. Zaključili smo da je iskustvo bitan faktor u identifikaciji likovno nadarenih učenika.

likovno nadareno dijete, nastava likovne kulture, učitelj, učenik

nije evidentirano

engleski

Identification of Artistically Gifted Children in Visual Arts Teaching

nije evidentirano

artistically gifted child ; pupil ; teacher ; visual arts teaching.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20 (3)

2018.

765-788

objavljeno

1848-5189

1848-5197

doi.org/10.15516/cje.v20i3.2617

Povezanost rada

Interdisciplinarno umjetničko polje, Obrazovne znanosti

Poveznice