Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje (CROSBI ID 266276)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kuščević, Dubravka ; Brajčić, Marija ; Talijan, Zvonimira
hrvatski
Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje
U suvremenom svijetu muzeji kao kulturne institucije pedagoškom djelatnošću kontinuirano nastoje privući pozornost odgojnoobrazovnih institucija. U teorijskom dijelu rada stavljen je naglasak na muzej i njegovu odgojnoobrazovnu ulogu, pri čemu se opisuju ključni elementi i glavne karakteristike koje obilježavaju učenje u muzeju. U empirijskom dijelu rada predstavljeni su rezultati istraživanja koji donose mišljenja i stavove studenata društvenih i prirodnih znanosti o posjećivanju muzeja, provedbi nastave Likovne kulture u muzejskim prostorima te o muzeju kao prostoru neformalnog učenja. Ovim istraživanjem obuhvaćeni su studenti na smjerovima Učiteljski studij te Rani i predškolski odgoj i obrazovanje na Filozofskom fakultetu u Splitu, kao i studenti Ekonomskog fakulteta, Prirodoslovnomatematičkog fakulteta te Medicinskog fakulteta u Splitu. U istraživanju je sudjelovalo 158 studenata: 52 studenta prirodnih znanosti i 106 s područja društvenih znanosti ; 147 ispitanika bile su žene, a 11 muškarci. Rezultati su pokazali da se studenti prirodnih i društvenih znanosti ne razlikuju po svojim stavovima o muzejima odnosno studenti se u velikom broju slažu s tvrdnjama koje izražavaju pozitivne stavove o učenju u muzejskim prostorima.
Kultura ; muzej kao okruženje ; učenje ; studenti ; stavovi
nije evidentirano
engleski
Student’s Attitudes about the Museum as a Learning Environment
nije evidentirano
culture ; museum as an environment ; learning ; students, attitudes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Obrazovne znanosti