Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje (CROSBI ID 266276)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kuščević, Dubravka ; Brajčić, Marija ; Talijan, Zvonimira Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje // Metodički ogledi, 26 (2019), 1; 99-120. doi: doi.org/10.21464/mo.26.1.8

Podaci o odgovornosti

Kuščević, Dubravka ; Brajčić, Marija ; Talijan, Zvonimira

hrvatski

Stavovi studenata o muzeju kao okruženju u kojemu se odvija učenje

U suvremenom svijetu muzeji kao kulturne institucije pedagoškom djelatnošću kontinuirano nastoje privući pozornost odgojno­obrazovnih institucija. U teorijskom dijelu rada stavljen je naglasak na muzej i njegovu odgojno­obrazovnu ulogu, pri čemu se opisuju ključni elementi i glavne karakteristike koje obilježavaju učenje u muzeju. U empirijskom dijelu rada predstavljeni su rezultati istraživanja koji donose mišljenja i stavove studenata društvenih i prirodnih znanosti o posjećivanju muzeja, provedbi nastave Likovne kulture u muzejskim prostorima te o muzeju kao prostoru neformalnog učenja. Ovim istraživanjem obuhvaćeni su studenti na smjerovima Učiteljski studij te Rani i predškolski odgoj i obrazovanje na Filozofskom fakultetu u Splitu, kao i studenti Ekonomskog fakulteta, Prirodoslovno­matematičkog fakulteta te Medicinskog fakulteta u Splitu. U istraživanju je sudjelovalo 158 studenata: 52 studenta prirodnih znanosti i 106 s područja društvenih znanosti ; 147 ispitanika bile su žene, a 11 muškarci. Rezultati su pokazali da se studenti prirodnih i društvenih znanosti ne razlikuju po svojim stavovima o muzejima odnosno studenti se u velikom broju slažu s tvrdnjama koje izražavaju pozitivne stavove o učenju u muzejskim prostorima.

Kultura ; muzej kao okruženje ; učenje ; studenti ; stavovi

nije evidentirano

engleski

Student’s Attitudes about the Museum as a Learning Environment

nije evidentirano

culture ; museum as an environment ; learning ; students, attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (1)

2019.

99-120

objavljeno

0353-765X

1848-2325

doi.org/10.21464/mo.26.1.8

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost