Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učestalost upotrebe likovno-umjetničkog djela u nastavi likovne kulture (CROSBI ID 266275)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Brajčić, Marija ; Šućur, Mara Učestalost upotrebe likovno-umjetničkog djela u nastavi likovne kulture // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XVII (2019), 1; 59-74. doi: 10.31192/np.17.1.4

Podaci o odgovornosti

Brajčić, Marija ; Šućur, Mara

hrvatski

Učestalost upotrebe likovno-umjetničkog djela u nastavi likovne kulture

Upoznavanje učenika s likovno-umjetničkim djelom značajan je cilj predmeta likovne kulture. Utjecaj likovno-umjetničkog djela na dječju percepciju, moć uočavanja kao i razvoj estetskih vrijednosti iznimno je važan za daljnji razvoj i napredak učenika ne samo u likovnoj kulturi, već i u ostalim odgojno-obrazovnim područjima. Znanstvena teorija drži da ni jedan nastavni sat likovne kulture ne bi trebao proći bez prikaza likovno-umjetničkog djela. Cilj istraživanja je bio utvrditi učestalost upotrebe likovno-umjetničkog djela u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole. Uspoređeni su odgovori 80 učitelja s područja Splitsko-dalmatinske županije i 80 studenata četvrte i pete godine Učiteljskog studija u Splitu koji u okviru studija održavaju ispitne satove iz likovne kulture. Svrha je istraživanja bila utvrditi koliko učitelji ili studenti koriste likovna djela na nastavi likovne kulture i na koji način ih predstavljaju učenicima. Istraživanje je pokazalo da većina navedenih varijabli ide u korist studentima, izuzev pitanja koja se odnose na pokazivanje figurativnih likovnih djela na nastavi likovne kulture i pokazivanje djela domaćih umjetnika na nastavi likovne kulture, kod kojih ne postoji statistička značajnost. I učitelji i studenti se u podjednakoj mjeri odlučuju za figurativna djela i djela domaćih umjetnika.

Likovna kultura, likovno djelo, učitelji, studenti

nije evidentirano

engleski

Approach to the Artistic Work in Teaching Visual Arts

nije evidentirano

Art, artwork, teachers, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XVII (1)

2019.

59-74

objavljeno

1334-2312

1848-8676

10.31192/np.17.1.4

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost