Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100778

Poučavanje imeničke sklonidbe u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika


Cvikić, Lidija; Jelaska, Zrinka
Poučavanje imeničke sklonidbe u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb - Rijeka, 2003. str. 167.-177. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


Naslov
Poučavanje imeničke sklonidbe u nastavi hrvatskoga kao stranoga jezika
(Teaching Noun Morphology in Croatian as Foreign Language)

Autori
Cvikić, Lidija ; Jelaska, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb - Rijeka, 2003, 167.-177.

Skup
Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici, XV. savjetovanje Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18. - 19. 05. 2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Hrvatski kao strani jezik; poučavanje hrvatskoga; imenička sklonidba; redoslijed brojeva; redoslijed rodova; padežni sustav
(Croatian as second and foreign language; language teaching; nuon declination; cases; numbers)

Sažetak
In the last few years the interest for learning Croatian as foreign language has increased. The teaching methods depend on different types of schools (courses), the number and the profile of students, and they also depend on language system. In this paper we will show some of the existing (and possible) methods in teaching Croatian as foreign language. We will put the accent on the issues and difficulties in teaching Croatian noun declination regarding number, gender and case order.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0130438

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb