Ishodi učenja na području upravljanja ljudskim resursima i tržišta rada na ekonomskim fakultetima i sveučilišnim odjelima u RH – kritička analiza (CROSBI ID 266247)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krajnović, Aleksandra ; Vrdoljak Raguž, Ivona ; Bosna, Jurica
hrvatski
Ishodi učenja na području upravljanja ljudskim resursima i tržišta rada na ekonomskim fakultetima i sveučilišnim odjelima u RH – kritička analiza
Ostvarivanje zahtjeva iz Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO) tijekom procesa studiranja podrazumijeva analizu i usklađivanje sadržaja nastavnih kolegija radi stjecanja ključnih kompetencija studenata koje će biti usklađene s potrebama tržišta rada. Svrha istraživanja ovog rada je ispitati do koje mjere i na koji način su zastupljeni studijski sadržaji na području upravljanja ljudskim resursima i tržišta rada te njihovoj povezanosti, na sveučilišnim studijima na polju ekonomije u Republici Hrvatskoj. Korištene su metode kritičke analize, studije slučaja, komparativne analize te rezultati istraživanja projekta ECONQUAL. Autori su došli do sljedećih rezultata istraživanja: vještina upravljanja ljudskim resursima jedna je od ključnih kompetencija koje traži tržište rada kada su u pitanju studiji ekonomije ; studijski programi ekonomije u pravilu uključuju studijske sadržaje iz područja upravljanja ljudskim resursima unutar zasebnog kolegija no pitanje upravljanja ljudskim resursima dotiče se i drugih, srodnih kolegija, posebno na području menadžmenta ; teorija o tržištu rada zastupljena je unutar različitih kolegija, no pitanje aktualizacije tržišta rada, sektorska analiza na tržištu rada i slična pitanja koja dovode u izravnu vezu situaciju na tržištu rada i strategije upravljanja ljudskim resursima u poduzećima nisu obuhvaćene standardnim ishodima učenja definiranima projektom ECONQUAL. To navodi autore na sljedeće implikacije: studijske programe na polju ekonomije treba aktualizirati, u većoj mjeri primjenjivati nove nastavne metode i druge inovacije u nastavnom procesu, u većoj mjeri međusobno povezivati nastavne sadržaje različitih kolegija, dinamizirati proces izmjena sadržaja studijskih programa. Kao ograničenja istraživanja autori ističu detaljniji prikaz dviju studija slučaja te ograničenje rada samo na pitanje sadržaja vezanih uz upravljanje ljudskim resursima i tržište rada.
Hrvatski kvalifikacijski okvir (HKO) ; ishodi učenja ; upravljanje ljudskim resursima ; Harvardski model upravljanja ljudskim resursima ; ...
nije evidentirano
engleski
Learning outcomes in the field of human resource management and labor market at economic faculties and university departments - critical analysis
nije evidentirano
Hrvatski kvalifikacijski okvir (HKO) ; ishodi učenja ; upravljanje ljudskim resursima ; Harvardski model upravljanja ljudskim resursima ; ...
nije evidentirano