Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća (CROSBI ID 266240)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dečman, Nikolina ; Švigir, Andreja ; Rep, Ana
hrvatski
Uloga nefinancijskih informacija u poslovnom odlučivanju u ovisnosti o karakteristikama poduzeća
Potreba za društveno odgovornim poslovanjem i transparentnim izvještavanjem učinila je nefinancijske informacije ravnopravnima financijskim informacijama. Informiranost menadžera pri donošenju poslovnih odluka jedan je od ključnih čimbenika koji utječu na kvalitetu poslovnoga odlučivanja. U cilju saznanja kako karakteristike poduzeća i menadžera utječu na transparentnost izvještavanja te shvaćanje važnosti nefinancijskoga izvještavanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku poduzeća registriranih u Republici Hrvatskoj. Na temelju rezultata provedenih statističkih testova zaključeno je da srednja i velika poduzeća pridaju veći ponder važnosti nefinancijskih informacija u odnosu na mikro i mala poduzeća. Pored toga, menadžeri na višim hijerarhijskim razinama nefinancijske informacije i transparentno izvještavanje također smatraju statistički značajno važnijima u usporedbi s menadžerima na nižoj hijerarhijskoj razini.
nefinancijske informacije, poslovno odlučivanje, transparentno izvještavanje, društvena odgovornost poduzeća
nije evidentirano
engleski
Role of Non-financial Information in Business Decision-making processes depending on the firm's characteristics
nije evidentirano
non-financial information, business decision-making, transparent reporting, corporate social responsibility
nije evidentirano
Podaci o izdanju
17 (1)
2019.
1-17
objavljeno
1333-8900
1845-495X
10.22598/zefzg.2019.1.1