Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sustavi pravodobnog marketinškog upozorenja i promjene u okruženju poduzeća (CROSBI ID 97760)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Šverko, Ivan Sustavi pravodobnog marketinškog upozorenja i promjene u okruženju poduzeća // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XI (1999), 1/2; 105-116-x

Podaci o odgovornosti

Šverko, Ivan

hrvatski

Sustavi pravodobnog marketinškog upozorenja i promjene u okruženju poduzeća

Globalizacijski procesi popraćeni pojavama diskontinuiteta, pojačanim strukturnim promjenama i međunarodnom konkurencijom s jedne strane, i opće prihvaćena filozofija održivog tazvoja s druge strane, novi su izazovi marketinškim strategijama usmjerenim prema mikro i makro okruženju poduzeća.Da bi poduzeća mogla uspješno poslovati potrebne su pravodobne prilagodbe markeinških strategija očekivanim promjenama okruženja.Pravovremenost reakcije marketinškog menadžmenta moguća je ako poduzeće raspolaže kvalitetnim informacijama koje će objašnjavati marketinškom menadžmentu moguće promjene u budućnosti u pojedinim relevantnim područjima okruženja poduzeća.Da bi se moglo prikupljati informacije koje signaliziraju promjene u budućnosti, teorija je razvila a dio prakse prihvatio sustav pravodobnog upozorenja odnosno objašnjenja.Ovaj je sustav u dosadašnjoj primjeni evoluirao od razine upozorenja do eazine sustava pravodobnog objašnjenja očekivanih promjena okruženja poduzeća.Sustav koristi relevantne indikatorečiji su međusobni utjecaji umreženi na uzroćno-posljedičnom principu i to od poduzeća pa do najudaljenije relevantne sredine makrookružja. Ovi indikatori upućuju pravodobno signale iz okruženja prema poduzeću o budućim promjenama. Indikatori su oslonjeni metodama monitoringa i scanninga na podršku moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije promatraju a analiziraju se i prognoziraju strateškim metodama analize i prognoze da bi poduzeću omogućili prevetivno strateško djelovanje te uspješno poslovanje.

sustav pravodobnog upozorenja; tržišne opasnosti; tržišne prilike; slabi signali; indikatori; monitoring; scanning;

nije evidentirano

engleski

Systems of timely marketing alert within a company

nije evidentirano

system of early warning; market dangers; market opportunities; weak signals; indicators; monitoring; scanning;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XI (1/2)

1999.

105-116-x

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija