Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave (CROSBI ID 677861)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Batarelo Kokić, Ivana ; Blažević, Ines ; Bulić, Mila Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave // Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela et al. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 17-18

Podaci o odgovornosti

Batarelo Kokić, Ivana ; Blažević, Ines ; Bulić, Mila

hrvatski

Učestalost korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije učitelja razredne nastave

Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT-a) jedan je od imperativa odgojno-obrazovnoga sustava, a koji se izravno vezuje uz razvijanje digitalne kompetencije učitelja. U proteklim dvama desetljećima u različitim odgojno-obrazovnim sustavima intenzivno se istražuju ključni aspekti korištenja IKT-a te razvoj digitalne kompetencije učitelja. Rezultati ranije provedenih domaćih i inozemnih istraživanja ukazuju na važnost cjeloživotnog obrazovanja učitelja u području računalne i informacijske pismenosti, ali i nužnost razvoja kompetencije korištenja IKT-a s ciljem poučavanja i učenja. S ciljem utvrđivanja učestalosti korištenja informacijsko-komunikacijske tehnologije u razrednoj nastavi provedeno je istraživanje na reprezentativnom uzorku učitelja razredne nastave Splitsko-dalmatinske županije. Za potrebe istraživanja sastavljen je anketni upitnik koji je ispunilo 484 učitelja te je provedena validacija skale učestalosti korištenja IKT-a. Postupkom eksploratorne faktorske analize utvrđena je dvodimenzionalna faktorska struktura i visoki koeficijent pouzdanosti skale. Nadalje, dobiveni rezultati prikazuju samoprocjenu učestalosti korištenja IKT-a učitelja razredne nastave te razlike u učestalosti korištenja s obzirom na završen stupanj obrazovanja, radno iskustvo, zvanje mentora i savjetnika, razinu procjene osobne IKT kompetencije te način financiranja stručnog usavršavanja. Rezultati ovoga istraživanja mogu poslužiti kao smjernica za približavanje odgojno-obrazovne prakse suvremenim zahtjevima škole, ali i kao pokazatelj za razvoj programa cjeloživotnoga obrazovanja učitelja razredne nastave.

Cjeloživotno obrazovanje ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; učestalost korištenja IKT-a ; razredna nastava ; učitelji

nije evidentirano

engleski

Frequency of Information and Communication Technology Use among Primary School Teachers

nije evidentirano

Lifelong education ; information and communication technology ; frequency of ICT use ; primary school instruction ; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-18.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka

Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-82-3

Podaci o skupu

Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

predavanje

16.05.2019-17.05.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano