Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira (CROSBI ID 677832)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana ; Sabljar, Mirna Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira // Knjiga sažetaka Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela et al. (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 132-134

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana ; Sabljar, Mirna

hrvatski

Interakcija nastavnika i učenika u nastavi klavira

Nastava je klavira tradicionalno zasnovana na individualnom socijalnom obliku rada i obilježena je izravnim poučavanjem s naglašenim nastavnikovim ukazivanjem na pogreške u sviranju te upućivanjem kako nešto ispravno svirati. U takvoj se nastavi, pri kojoj nastavnik predstavlja model i poučava demonstracijom, a učenik oponašanjem nastavnikova sviranja nastoji reproducirati zapamćeno uočava dominacija nastavnika i autoritarni stil vođenja nastave. Za razliku od tradicionalne nastave klavira, usmjerene na nastavnika, koja odnos nastavnik- učenik sagledava isključivo kroz metodičke aspekte poučavanja majstora koji prenosi svoja izvodilačka i interpretativna znanja, vještine i umjetničke vrijednost učeniku-naučniku, suvremena nastava klavira, usmjerena na učenika, osim orijentiranosti prema čitavom spektru metoda rada, usmjerenih prema ostvarivanju najpovoljnijih ishoda učenja usklađenih s individualnim mogućnostima i preferencijama učenika, prepoznaje i značaj dvosmjerne interakcije, kao i svih komponenti koje utječu na odnos nastavnika i učenika. Sa svrhom uvida u odlike aktualne nastave klavira, s aspekta interakcije nastavnika i učenika, u radu su istraženi stavovi učenika nižih i srednjih glazbenih škola. Primijenjen je upitnik općih podataka te upitnik u kojemu su ispitani stavovi učenika prema stilu poučavanja nastavnika klavira, odgojno- obrazovnoj komunikaciji koja se odvija na nastavi, socijalno-emocionalnom odnosu između nastavnika i učenika u nastavi klavira te nastavničkoj podršci.

nastava klavira, interakcija nastavnika i učenika, socijalno-emocionalni odnos

nije evidentirano

engleski

Interaction between students and teachers in piano lessons

nije evidentirano

piano lessons, interaction between students and teachers, social and emotional relationship

nije evidentirano

Podaci o prilogu

132-134.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III

Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-82-3

Podaci o skupu

Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

predavanje

16.05.2019-17.05.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Glazbena umjetnost