Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1007357

Prijedlog obnove paviljona „Đuro Đaković“


Gumbarević, Sanjin; Barić, Boris; Ismaili, Besmir; Kučina, Helena; Moravac, Doris; Pavić, Iva; Duić, Marin
Prijedlog obnove paviljona „Đuro Đaković“ // Zbornik radova - Stručni skup studenata “Mi imamo rješenja – vizije novih generacija za održivi, zeleni razvoj” / Milovanović, Bojan ; Lakušić, Stjepan ; Šamarinec, Vlatka (ur.).
Zagreb: Građevinski fakultet, Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 21-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


Naslov
Prijedlog obnove paviljona „Đuro Đaković“
(Renovation proposal of “Đuro Đaković” pavilion)

Autori
Gumbarević, Sanjin ; Barić, Boris ; Ismaili, Besmir ; Kučina, Helena ; Moravac, Doris ; Pavić, Iva ; Duić, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik radova - Stručni skup studenata “Mi imamo rješenja – vizije novih generacija za održivi, zeleni razvoj” / Milovanović, Bojan ; Lakušić, Stjepan ; Šamarinec, Vlatka - Zagreb : Građevinski fakultet, Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 21-21

Skup
Stručni skup studenata “Mi imamo rješenja – vizije novih generacija za održivi, zeleni razvoj”

Mjesto i datum
Zagreb, 13.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Učenje kroz rad, suradnja, BIM, sanacija, nZEB
(Learning by doing, collaboration, BIM, renovation, nZEB)

Sažetak
Projekt sanacije napuštene građevine je zamišljen kao zajednički diplomski rad šest studenata. Projektni je zadatak obuhvaćao izradu projektne dokumentacije za prenamjenu zapuštenog paviljona u muzej kao zgradu gotovo nulte energije. Simuliran je rad u timu koji studente očekuje u realnom sektoru te raspodjela rada i odgovornosti za aktivnosti koje je svaki student odrađivao u sklopu svog diplomskog rada. Projekt sadrži planiranje i praćenje projekta, istražne radove, ocjenu postojećeg stanja, projektiranje novog rješenja, procjenu troškova i studiju isplativosti projekta. Cilj rada bila je provjera novog koncepta učenja (učenje kroz rad – learning by doing), zatim iskustvo studenata u timskom radu, suradnju i način rješavanja konflikata uz dovršenje zadatka u predviđenom roku. Rad prikazuje da je moguće provesti obnovu promatranog paviljona koji se nalazi pod ambijentalnom zaštitom do razine zgrade gotovo nulte energije uz ojačanje konstrukcije u skladu s današnjim propisima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Građevinarstvo