Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga (CROSBI ID 97757)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šverko, Ivan
hrvatski
Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga
Proces globalnog marketinškog povezivanja ima znatnog udjela u cijelom svijetu, te je nužno prilagođavanju novonastalim marketinškim aktivnostima svih gospodarstvenih subjekata u svijetu. Nova informacija i "svježe" znanjepotrebni su radi djelotvornog prilagođavanja.Imajući navedenu svrhu u vidu, teorija nam je ponudilanovu koncepciju strateškog globalnog marketinga utemeljenu na informacijsko-komunikacijskom sustavu.Ovaj rad ukazuje na okvir koncepcije kakvu bismo danas mogli imati a koju podupire komunikacijski sustav.Proces globalnog marketinga neće mimoići ni hrvatska poduzeća, stoga se ovaj rad bavi trenutačnim stanjem njihovih međunarodnih trgovinskih veza i jjerama koje su nužne za provođenje globalnih marketinških aktivnosti.
podružnice; predstavištva; globalni marketing; izvori informacija; internet; istraživanja
nije evidentirano
engleski
The information-communication basis of the lobal marketing
nije evidentirano
agencies; branch offices; global marketing; information sources; internet; research
nije evidentirano