Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga (CROSBI ID 97757)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Šverko, Ivan Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga // Ekonomska istraživanja, 11 (1998), 1-2; 95-118-x

Podaci o odgovornosti

Šverko, Ivan

hrvatski

Informacijsko-komunikacijska osnova globalnog marketinga

Proces globalnog marketinškog povezivanja ima znatnog udjela u cijelom svijetu, te je nužno prilagođavanju novonastalim marketinškim aktivnostima svih gospodarstvenih subjekata u svijetu. Nova informacija i "svježe" znanjepotrebni su radi djelotvornog prilagođavanja.Imajući navedenu svrhu u vidu, teorija nam je ponudilanovu koncepciju strateškog globalnog marketinga utemeljenu na informacijsko-komunikacijskom sustavu.Ovaj rad ukazuje na okvir koncepcije kakvu bismo danas mogli imati a koju podupire komunikacijski sustav.Proces globalnog marketinga neće mimoići ni hrvatska poduzeća, stoga se ovaj rad bavi trenutačnim stanjem njihovih međunarodnih trgovinskih veza i jjerama koje su nužne za provođenje globalnih marketinških aktivnosti.

podružnice; predstavištva; globalni marketing; izvori informacija; internet; istraživanja

nije evidentirano

engleski

The information-communication basis of the lobal marketing

nije evidentirano

agencies; branch offices; global marketing; information sources; internet; research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1-2)

1998.

95-118-x

objavljeno

1331-677X

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija