Agencije za odnose s javnošću (CROSBI ID 17947)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Holy, Mirela
hrvatski
Agencije za odnose s javnošću
Agencije za odnose s javnošću Mirele Holy prva je znanstvena knjiga, a i udžbenik na Sveučilištu Vern'', koja se u okviru područja odnosa s javnošću bavi upravo agencijama. Iako su ove teme već obrađene, ovo je prvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. U knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovog područja. U Agencijama za odnose s javnošću autorica izrazito lokalnu djelatnost (što odnosi s javnošću jesu) znalački i spretno prilagođava uvjetima u kojima se ona doista i primjenjuje pa time rješava probleme i dvojbe čitatelja prevedenih djela koja ne poštuju lokalne specifičnosti. Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija, procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću. Djelo je napisano i namijenjeno studentima preddiplomskog i diplomskog studija poslovnih komunikacija na Sveučilištu Vern'', ali i studentima na svim fakultetima na kojima se izučavaju odnosi s javnošću. Udžbenik je namijenjen i praktičarima iz odnosa s javnošću koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama.
agencije za odnose s javnošću, komunikacija, odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
Public relations agencies
nije evidentirano
public relations agencies, communications, public relations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
2019.
978-953-0-30426-0
245
objavljeno