Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Agencije za odnose s javnošću (CROSBI ID 17947)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Holy, Mirela Agencije za odnose s javnošću. Zagreb: Školska knjiga, 2019

Podaci o odgovornosti

Holy, Mirela

hrvatski

Agencije za odnose s javnošću

Agencije za odnose s javnošću Mirele Holy prva je znanstvena knjiga, a i udžbenik na Sveučilištu Vern'', koja se u okviru područja odnosa s javnošću bavi upravo agencijama. Iako su ove teme već obrađene, ovo je prvo djelo koje se bavi svim aspektima teorije i prakse agencija odnosa s javnošću. U knjizi se ističe važna osnova poslovnih znanja potrebnih i praktičarima i znanstvenicima s ovog područja. U Agencijama za odnose s javnošću autorica izrazito lokalnu djelatnost (što odnosi s javnošću jesu) znalački i spretno prilagođava uvjetima u kojima se ona doista i primjenjuje pa time rješava probleme i dvojbe čitatelja prevedenih djela koja ne poštuju lokalne specifičnosti. Osim pregleda uloge odnosa s javnošću, položaja i vrsta ustroja agencija, procesa u kojima se zbivaju, ova se knjiga bavi i teorijama koje su osnova agencijskog djelovanja u okvirima odnosa s javnošću. Djelo je napisano i namijenjeno studentima preddiplomskog i diplomskog studija poslovnih komunikacija na Sveučilištu Vern'', ali i studentima na svim fakultetima na kojima se izučavaju odnosi s javnošću. Udžbenik je namijenjen i praktičarima iz odnosa s javnošću koji se žele sustavno usavršavati u svojim profesijama.

agencije za odnose s javnošću, komunikacija, odnosi s javnošću

nije evidentirano

engleski

Public relations agencies

nije evidentirano

public relations agencies, communications, public relations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2019.

978-953-0-30426-0

245

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti