Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima (CROSBI ID 64274)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian
hrvatski
Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima
Polazeći od koncepta višemodalnosti, rad analizira funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima. Analiza s obzirom na način ostvarivanja apelativne i informativne funkcije obuhvaća verbalnu razinu, razinu slika i tipografskih elemenata te njihovu međuzavisnost. Zaključno se donosi kontrastivna analiza funkcionalnih obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkome i njemačkome korpusu.
reklame za čokoladne proizvode, višemodalni reklamni tekstovi, kulturološki uvjetovane razlike, američki engleski, njemački
nije evidentirano
engleski
Functional Features of the Advertisement of Chocolate Products Text Type in American and German Magazines
nije evidentirano
advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German
nije evidentirano
Podaci o prilogu
237-270.
objavljeno
Podaci o knjizi
Riječ i slika u doba vizualnih medija
Labaš, Danijel
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-7823-67-2