Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima (CROSBI ID 64274)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima // Riječ i slika u doba vizualnih medija / Labaš, Danijel (ur.). Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 237-270

Podaci o odgovornosti

Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian

hrvatski

Funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima

Polazeći od koncepta višemodalnosti, rad analizira funkcionalna obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkim i njemačkim časopisima. Analiza s obzirom na način ostvarivanja apelativne i informativne funkcije obuhvaća verbalnu razinu, razinu slika i tipografskih elemenata te njihovu međuzavisnost. Zaključno se donosi kontrastivna analiza funkcionalnih obilježja tekstne vrste reklama za čokoladne proizvode u američkome i njemačkome korpusu.

reklame za čokoladne proizvode, višemodalni reklamni tekstovi, kulturološki uvjetovane razlike, američki engleski, njemački

nije evidentirano

engleski

Functional Features of the Advertisement of Chocolate Products Text Type in American and German Magazines

nije evidentirano

advertisements of chocolate products, multimodal advertisement texts, cross-cultural differences, American English, German

nije evidentirano

Podaci o prilogu

237-270.

objavljeno

Podaci o knjizi

Riječ i slika u doba vizualnih medija

Labaš, Danijel

Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-7823-67-2

Povezanost rada

Filologija