Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1006686

MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA – EUROPSKI REALITETI


MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA – EUROPSKI REALITETI, Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019 (zbornik)


Naslov
MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA – EUROPSKI REALITETI
(MEDIA AND MEDIA CULTURE - EUROPEAN REALITIES)

Urednik/ci
Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Alexander Kühnle, Boris ; Ljubić, Lucuja ; Michel, Burkard ; Pavić, Željko ; Petranová, Dana ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Ján ; Žužul, Ivana.

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, zbornik, znanstvena

Izdavač
Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2019

Stranica
669

ISBN
978-953-8181-09-2

Ključne riječi
MEDIJI, MEDIJSKA KULTURA, EUROPSKI REALITETI
(MEDIA, MEDIA CULTURE, EUROPEAN REALITIES)

Sažetak
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura – europski realiteti, održan 4. i 5. svibnja 2017. godine, treći je nastavak znanstvenog skupa započetog 2013. godine na Odjelu za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Skup se bavi interdisciplinarnim promišljanjem i analizom kulturnih, obrazovnih, umjetničkih i znanstvenih politika u europskom okruženju, kao i njihovim posljedicama na individualni identitet i grupne identitete u suvremenom društvenom i kulturnom kontekstu. Prvi skup, održan 2013. godine, u prvom je redu bio posvećen ulozi nacionalnog identiteta u okviru Europske unije, a drugi je skup, održan 2015. godine, problematizirao kulturne, obrazovne, umjetničke i znanstvene politike u kontekstu 200. godišnjice rođenja Josipa Jurja Strossmayera. Tema skupa čiji se radovi ovdje objavljuju odnosila se na suvremene medije i medijsku kulturu. Stalna potreba interdisciplinarnog istraživanja medija nameće se zbog činjenice da mediji i medijske komunikacijske prakse dovode do medijatizacije društvene realnosti i svih ključnih društvenih, kulturnih i ekonomskih procesa. U skladu sa svojom interdisciplinarnom naravi i širokim obuhvatom tema, skup je bio otvoren medijskim istraživačima i teoretičarima medija, filozofima, teolozima, povjesničarima, sociolozima, filolozima, ekonomistima, pravnicima i svim drugim znanstvenicima koji su mogli pridonijeti novim spoznajama i pogledima na suvremene medije i medijsku kulturu. Njihovi prilozi u ovom zborniku bave se pitanjima medija, identiteta i kulture, medijske politike, novih medija i društvenih mreža, društvenog i kulturološkog utjecaja medija te medijskim tržištima i medijskim marketingom te drugim povezanim temama. U skladu s time, zbornik je namijenjen svima onima koji žele bolje razumjeti ulogu medija u konstituiranju današnjeg društva i identiteta te se nadamo da će naći put do svoje čitalačke publike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest

Citiraj ovu publikaciju

MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA – EUROPSKI REALITETI, Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019 (zbornik)
Piližota, V., Bestvina Bukvić, I., Brekalo, M., Đukić, M., Engstler, Alexander Kühnle, Boris, Ljubić, L., Michel, B., Pavić, Ž., Petranová, D., Rinsdorf, L., Solík, M., Višňovský, J. & Žužul, I. (ur.) (2019) MEDIJI I MEDIJSKA KULTURA – EUROPSKI REALITETI. Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, year = {2019}, pages = {669}, keywords = {MEDIA, MEDIA CULTURE, EUROPEAN REALITIES}, isbn = {978-953-8181-09-2}, title = {MEDIA AND MEDIA CULTURE - EUROPEAN REALITIES}, keyword = {MEDIA, MEDIA CULTURE, EUROPEAN REALITIES}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }