Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza petogodišnjeg ciklusa reakreditacije visokih učilišta 2010.-2015. (CROSBI ID 17926)

Autorska knjiga | ostalo | domaća recenzija

Petrušić, Irena ; Grubišić, Marina Analiza petogodišnjeg ciklusa reakreditacije visokih učilišta 2010.-2015.. Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO), 2017

Podaci o odgovornosti

Petrušić, Irena ; Grubišić, Marina

hrvatski

Analiza petogodišnjeg ciklusa reakreditacije visokih učilišta 2010.-2015.

Ovo izvješće odnosi se na postupak reakreditacije djelatnosti visokog obrazovanja za sva visoka učilišta te znanstvene djelatnosti za ona visoka učilišta koja imaju dopusnicu za njezino obavljanje. U Republici Hrvatskoj i prije su se provodili slični postupci, ali do sada nisu sustavno provedeni na svim ustanovama visokog obrazovanja prema istim kriterijima. Stoga se očekuje da bi utjecaj ovog postupka na sustav visokog obrazovanja mogao biti važan. Njegova važnost ogleda se i u ciljevima ovog postupka - osiguravanju minimalnih akademskih uvjeta, koji su u ovom akreditacijskom ciklusu bili većinom kvantitativni, ali i u ocjenjivanju i praćenju poboljšanja kvalitete. Nadalje, ovaj je postupak važan i zbog ekstenzivnosti samog procesa. Proveden je nad svim visokim učilištima i njihovim programima te je po opsegu u usporedbi sa sličnim postupcima vanjskog vrednovanja akademske kvalitete, koji se provode u ostalim europskim zemljama, opsežniji. Razlog tome nalazimo u potrebi sustavnog prikupljanja podataka o visokim učilištima i njihovim programima, koji do sada nije postojao. Objavljivanje i analiza rezultata reakreditacije bitni su za cijeli sustav visokog obrazovanja u smislu prijedloga razvoja odgovarajućih politika kao i instrumenata za njihovu provedbu. Potreba javne dostupnosti podataka o visokim učilištima, njihovim programima te ishodima postupka na ovakav način proizlazi i iz nepostojanja jedinstvene baze podataka na nacionalnoj razini dostupne tvorcima politika, istraživačima i ostalim korisnicima sustava.

visoka učilišta, reakreditacija, ishodi postupaka vrednovanja

nije evidentirano

engleski

Analysis of the five-year cycle of re- accreditation of HEIs 2010-2015

nije evidentirano

higher education institutions, reaccreditation, outcomes of external evaluations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)

2017.

978-953-7584-13-9

96

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti

Poveznice