Prostorna struktura turizma u Japanu (CROSBI ID 427074)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Gabriša, Tea
Stiperski, Zoran
hrvatski
Prostorna struktura turizma u Japanu
U radu je prikazan razvoj turizma Japana kroz povijest pa sve do 21.stoljeća. U 21.stoljeću koji obuhvaća najveći dio rada obrađene su prostorne strukture turizma kroz dijelove Japana ali i Japana u cijelosti. Svaka regija je zasebno obrađena te su navedeni faktori razvoje turizma za svaku regiju posebno. Japan kao zemlja nudi široki spektar turističke ponude što naravno pogoduje razvoju. U 2015.godini Japan je imao veliki porast turista o odnosu na prethodne godine. U radu se navodi koji su to čimbenici utjecali na takav porast. Obrađeni su i turisti po nacionalnostima kako bi se vidjelo kojim zemljama Japan odgovara kao turističko tržište. Statistički podaci korišteni u radu upućuju na sve veću tendenciju rasta turizma te ostvarivanje sve većih dobiti.
Japan, turizam , prostorna struktura, razvoj
nije evidentirano
engleski
Spatial structure of tourism in Japan
nije evidentirano
Japan, tourism, spatial structure, development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
21
16.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb