Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja (CROSBI ID 265954)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pihir, Igor ; Križanić, Snježana ; Kutnjak, Ana Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja // CroDiM, 2 (2019), 1; 125-134

Podaci o odgovornosti

Pihir, Igor ; Križanić, Snježana ; Kutnjak, Ana

hrvatski

Digitalna transformacija marketinga u malim i srednjim poduzećima - pregled postojećih istraživanja

Digitalna transformacija predstavlja izazov i priliku za poduzeća, koja moraju biti spremna za promjene. U moderno vrijeme društvo od malih i srednjih poduzeća (MSP) očekuje prilagodbu tržištu i moderniju infrastrukturu putem kojih oni nude svoje usluge i dobra. Iz tog razloga, digitalna transformacija postala je nezaobilazan korak koji poduzeća trebaju poduzeti kako bi postigla bolju efikasnost i osigurala konkurentnost na tržištu. Digitalna transformacija marketinga jednog poduzeća pomaže njegovoj prepoznatljivosti i boljoj komunikaciji prema potrošačima. Ovaj članak bavi se pregledom literature iz područja digitalne transformacije u marketingu malih i srednjih poduzeća. Rezultati istraživanja provedenih nad svjetskim bazama (WOS i Scopus) te pretraživanjem javno dostupnih izvora putem tražilice Google navedeni su kao skup smjernica ili trendova u kojem se navedeno područje nalazi s naglaskom na marketing malih i srednjih poduzeća. Kako bi se poduzeća odlučila na promjene, potrebno je da prvo utvrde svoju trenutnu poziciju na tržištu, trenutni digitalni položaj, spremnost zaposlenih na digitalnu transformaciju, strategije digitalizacije, konkretne mjere digitalizacije te efikasnost poduzetih mjera.

mala poduzeća, srednja poduzeća, digitalna transformacija, marketinška komunikacija, konkurentnost

nije evidentirano

engleski

Digital transformation of marketing in small and medium enterprises - an overview of existing research

nije evidentirano

small businesses, medium enterprises, digital transformation, marketing communications, competitiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2019.

125-134

objavljeno

2584-7236

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice