Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja (CROSBI ID 265924)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihaljević, Lucija ; Jalšenjak, Borna
hrvatski
Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja
Rad predstavlja doprinos raspravama o potrošačkoj kulturi u hrvatskom kontekstu. Uspoređujući paradigmu ekonomije identiteta kako se ona pojavljuje u ekonomskoj teoriji na prijelazu milenija, s antropološkim konceptima poput objektivizacije kulture, ukusa kao sredstva društvenoga razlikovanja i potrošnje kao izraza hijerarhije vrijednosti, ilustriraju se interdisciplinarna približavanja koja postuliraju klasičan kulturno–antropološki pojam identiteta u ekonomske analize. Na temelju narativnih empirijskih podataka prikazuje se kreativan karakter identifikacijskih procesa i nužnost pripisivanja performativnoga značenja ekonomskim praksama.
ekonomija identiteta, potrošačka kultura, procesi identifikacije, socioekonomska struktura, objektivizacija, robna kuća, trgovački centar
nije evidentirano
engleski
Consumer culture and identity economics Consumer mentalities and interdisciplinary approaches
nije evidentirano
identity economics, consumer culture, identification processes, socioeconomic structure, objectification, department store, shopping mall
nije evidentirano