Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja (CROSBI ID 265924)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mihaljević, Lucija ; Jalšenjak, Borna Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja // Obnovljeni život, 74 (2019), 2; 217-231

Podaci o odgovornosti

Mihaljević, Lucija ; Jalšenjak, Borna

hrvatski

Potrošačka kultura i ekonomija identiteta: Potrošački mentaliteti i interdisciplinarna približavanja

Rad predstavlja doprinos raspravama o potrošačkoj kulturi u hrvatskom kontekstu. Uspoređujući paradigmu ekonomije identiteta kako se ona pojavljuje u ekonomskoj teoriji na prijelazu milenija, s antropološkim konceptima poput objektivizacije kulture, ukusa kao sredstva društvenoga razlikovanja i potrošnje kao izraza hijerarhije vrijednosti, ilustriraju se interdisciplinarna približavanja koja postuliraju klasičan kulturno–antropološki pojam identiteta u ekonomske analize. Na temelju narativnih empirijskih podataka prikazuje se kreativan karakter identifikacijskih procesa i nužnost pripisivanja performativnoga značenja ekonomskim praksama.

ekonomija identiteta, potrošačka kultura, procesi identifikacije, socioekonomska struktura, objektivizacija, robna kuća, trgovački centar

nije evidentirano

engleski

Consumer culture and identity economics Consumer mentalities and interdisciplinary approaches

nije evidentirano

identity economics, consumer culture, identification processes, socioeconomic structure, objectification, department store, shopping mall

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74 (2)

2019.

217-231

objavljeno

0351-3947

1849-0182

Povezanost rada

Etnologija i antropologija, Filozofija, Sociologija

Poveznice
Indeksiranost