Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb (CROSBI ID 677316)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Globočnik Žunac, Ana ; Čudina, Predrag ; Brižić, J. Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb // IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009. str. 251-257

Podaci o odgovornosti

Globočnik Žunac, Ana ; Čudina, Predrag ; Brižić, J.

hrvatski

Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb

Marketinška koncepcija pokazala se više nego značajnom u modelima upravljanja neprofitnim organizacijama pa tako i obrazovnim institucijama. Obrazovanje je svakako rastuća industrija u kojoj konkurentnost biva jednako slojevitom kao i njen proizvod, odnosno zahtjevi tržišta. Brandiranje kao redoviti marketinški postupak nezaobilazan je i u provedbi marketinških koncepcija u obrazovnim institucijama. Duga tradicija pojedinih institucija učinila je da su njihovi nazivi gotovo sinonimi za pojedine oblike obrazovanja. Istraživanje koje su proveli studenti Visoke poslovne škole imalo je za cilj potvrditi prepoznatljivost pojma sintagme << pučko otvoreno učilište>> i njeno povezivanje s cjeloživotnim obrazovanjem. Posebno je interesantan utjecaj tradicije i kontinuiteta u svjetlu rastuće konkurencije, odnosno pojave drugih otvorenih učilišta.

pučko otvoreno učilište, cjeloživotno obrazovanje, pismenost 21. stoljeća, marketinška koncepcija, konkurentnost, brandiranje, prepoznatljivost

nije evidentirano

engleski

Personality of the brand and its influence on the perception of the service of the Pučko otvoreno učilište Zagreb

nije evidentirano

lifelong education, 21st century literacy, marketing concept, competitiveness, branding, recognizability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

251-257.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

Matijević, M. ; Žiljak, T.

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

978-953-9811-3-7

Podaci o skupu

„Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih“ – IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

predavanje

29.05.2009-31.05.2009

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano