Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb (CROSBI ID 677316)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Globočnik Žunac, Ana ; Čudina, Predrag ; Brižić, J.
hrvatski
Osobnost branda i njegov utjecaj na percepciju usluge Pučkog otvorenog učilišta Zagreb
Marketinška koncepcija pokazala se više nego značajnom u modelima upravljanja neprofitnim organizacijama pa tako i obrazovnim institucijama. Obrazovanje je svakako rastuća industrija u kojoj konkurentnost biva jednako slojevitom kao i njen proizvod, odnosno zahtjevi tržišta. Brandiranje kao redoviti marketinški postupak nezaobilazan je i u provedbi marketinških koncepcija u obrazovnim institucijama. Duga tradicija pojedinih institucija učinila je da su njihovi nazivi gotovo sinonimi za pojedine oblike obrazovanja. Istraživanje koje su proveli studenti Visoke poslovne škole imalo je za cilj potvrditi prepoznatljivost pojma sintagme << pučko otvoreno učilište>> i njeno povezivanje s cjeloživotnim obrazovanjem. Posebno je interesantan utjecaj tradicije i kontinuiteta u svjetlu rastuće konkurencije, odnosno pojave drugih otvorenih učilišta.
pučko otvoreno učilište, cjeloživotno obrazovanje, pismenost 21. stoljeća, marketinška koncepcija, konkurentnost, brandiranje, prepoznatljivost
nije evidentirano
engleski
Personality of the brand and its influence on the perception of the service of the Pučko otvoreno učilište Zagreb
nije evidentirano
lifelong education, 21st century literacy, marketing concept, competitiveness, branding, recognizability
nije evidentirano
Podaci o prilogu
251-257.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih
Matijević, M. ; Žiljak, T.
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
978-953-9811-3-7
Podaci o skupu
„Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih“ – IV. Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih
predavanje
29.05.2009-31.05.2009
Šibenik, Hrvatska