Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama) (CROSBI ID 677300)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Đira, Marina ; Zrilić, Smiljana
hrvatski
Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama)
Izlaganjem se predstavljaju dva načina obrade iste nastavne teme iz Likovne kulture za osnovnu školu vezane uz područje lokalne arhitekture i urbanizma. Priprema za obradu te teme prvi put temeljila se prvenstveno na Nastavnom planu i programu i istraživanju učitelju tada lako dostupne literature te internetskih izvora i nije posebno u obzir uzimala potrebe učenika s teškoćama. Obradi iste teme drugi put prethodilo je učiteljevo sustavnije istraživanje lokalne arhitekture i urbanizma u gradskom muzeju te posebna priprema za učenike s teškoćama. Usporedbom tih dvaju pristupa do izražaja dolazi koliko muzeji, uz promišljeni pedagoški pristup, mogu obogatiti, uslojiti, ali i posve preusmjeriti način na koji se izvodi školska nastava.
muzej, Nastavni plan i program, planiranje nastave, arhitektura, urbanizam, učenici s teškoćama
nije evidentirano
engleski
Museum's role in teacher's approach to lesson planning (art class example with an accent on students with difficulties)
nije evidentirano
museum, educational plan and program, class planning, architecture, urbanism, students with difficulties
nije evidentirano
Podaci o prilogu
277-280.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož
Krapše, Štefan
Nova Gorica: Educa
Podaci o skupu
3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji
predavanje
15.03.2019-16.03.2019
Ptuj, Slovenija