Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama) (CROSBI ID 677300)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Đira, Marina ; Zrilić, Smiljana Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama) // E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož / Krapše, Štefan (ur.). Nova Gorica: Educa, 2019. str. 277-280

Podaci o odgovornosti

Đira, Marina ; Zrilić, Smiljana

hrvatski

Kako istraživanje muzejske građe mijenja učiteljev pristup nastavi (primjer iz Likovne kulture s posebnim osvrtom na učenike s teškoćama)

Izlaganjem se predstavljaju dva načina obrade iste nastavne teme iz Likovne kulture za osnovnu školu vezane uz područje lokalne arhitekture i urbanizma. Priprema za obradu te teme prvi put temeljila se prvenstveno na Nastavnom planu i programu i istraživanju učitelju tada lako dostupne literature te internetskih izvora i nije posebno u obzir uzimala potrebe učenika s teškoćama. Obradi iste teme drugi put prethodilo je učiteljevo sustavnije istraživanje lokalne arhitekture i urbanizma u gradskom muzeju te posebna priprema za učenike s teškoćama. Usporedbom tih dvaju pristupa do izražaja dolazi koliko muzeji, uz promišljeni pedagoški pristup, mogu obogatiti, uslojiti, ali i posve preusmjeriti način na koji se izvodi školska nastava.

muzej, Nastavni plan i program, planiranje nastave, arhitektura, urbanizam, učenici s teškoćama

nije evidentirano

engleski

Museum's role in teacher's approach to lesson planning (art class example with an accent on students with difficulties)

nije evidentirano

museum, educational plan and program, class planning, architecture, urbanism, students with difficulties

nije evidentirano

Podaci o prilogu

277-280.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

E-zbornik. III. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Šola in Muzeji. 15.-16. marec 2019, Hotel Primus in Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož

Krapše, Štefan

Nova Gorica: Educa

Podaci o skupu

3. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji

predavanje

15.03.2019-16.03.2019

Ptuj, Slovenija

Povezanost rada

Likovne umjetnosti, Pedagogija