Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neki ishodi učenja nastave glazbe u općem obrazovanju kao pretpostavka učenja glazbe na studijima za odgojitelje predškolske djece i učitelje primarnog obrazovanja (CROSBI ID 677245)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Nikolić, Lidija ; Ercegovac-Jagnjić, Gordana Neki ishodi učenja nastave glazbe u općem obrazovanju kao pretpostavka učenja glazbe na studijima za odgojitelje predškolske djece i učitelje primarnog obrazovanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena, Glazba u školi - stanje i perspektive : Knjiga sažetaka / Svalina, Vesna (ur.). Osijek, 2019. str. 28-29

Podaci o odgovornosti

Nikolić, Lidija ; Ercegovac-Jagnjić, Gordana

hrvatski

Neki ishodi učenja nastave glazbe u općem obrazovanju kao pretpostavka učenja glazbe na studijima za odgojitelje predškolske djece i učitelje primarnog obrazovanja

Cilj je istraživanja utvrditi status glazbene kulture studenata učiteljskog studija i studija za odgojitelje. Namjera je ovog eksplorativnog istraživanja utvrditi kakvo je predznanje studenta koji dolaze na studije na kojima se glazba uči u sklopu stjecanja njihovih stručnih kompetencija te posredna evaluacija glazbenog obrazovanja u općeobrazovnom sustavu. Istraživanje je provedeno sa studentima prve godine učiteljskog studija te prve i druge godine studija za odgojitelje predškolske djece (N=209). Za potrebe ovog istraživanja kreiran je Upitnik o glazbenom obrazovanju i iskustvu prije studija i Test poznavanja glazbene umjetnosti. Utvrđeno je kako razina glazbene kulture studenata učiteljskoga i studija za odgojitelje nije sukladna očekivanim postignućima u osnovnoškolskom i srednjoškolskom glazbenom obrazovanju, a kao preduvjet dalje glazbene naobrazbe na studiju. Samo 14, 35% (N=30) ispitanika ima neki oblik glazbenog obrazovanja izvan općeobrazovnog sustava, a iskustvo sudjelovanja u različitim ansamblima ima njih 58, 37% (N=122). Navedene studije podjednako upisuju učenici iz gimnazija i srednjih strukovnih škola koji su u osnovnoj školi bili odlični učenici (M=4, 81). Rezultat uspješnosti na Testu poznavanja glazbene umjetnosti od 23, 24% ukazuje na vrlo nisku razinu elementarnih znanja o glazbenoj umjetnosti i vještina analitičkog slušanja glazbe. Utvrđeni su statistički značajno bolji rezultati u testu kod ispitanika koji su imali formalno glazbeno obrazovanje izvan općeobrazovnog sustava te onih koji su imali Glazbenu umjetnost tijekom srednjoškolskog obrazovanja od onih koji nisu imali takvo obrazovanje. Rezultati ovoga istraživanja pokazuju kako studenti koji se odlučuju na učiteljski i odgojiteljski poziv imaju oskudne temelje za nastavak glazbenog obrazovanja na studijima i stjecanje i razvoj kompetencija za vođenje glazbenih aktivnosti ili nastave glazbe s djecom predškolske i rane školske dobi.

Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, kurikul nastave glazbe, općeobrazovni sustav, nastava glazbe na studiju za odgojitelje i učitelje

nije evidentirano

engleski

Certain music learning outcomes in general education as a prerequisite for music education at the pre-school studies and teacher studies

nije evidentirano

Music education, Music Art, music education curriculum, general education system, music education at teacher and pre-school teacher studies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-29.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena, Glazba u školi - stanje i perspektive : Knjiga sažetaka

Svalina, Vesna

Osijek:

Podaci o skupu

6. međunarodni simpozij glazbenih pedagoga: Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena - Glazba u školi - stanje i perspektive = 6th International Symposium of Music Pedagogues: Music Education in the Context of Present and Future Changes - Music in Schools - State and Perspectives

predavanje

11.04.2019-13.04.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija