Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005314

Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem


Maršanić, Robert; Krpan, Ljudevit; Preost, A.; Bulat, G.
Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem // 43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu,
Zagreb: Tom - signal d.o.o., 2019. str. 45-54 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1005314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem
(Influence of parking price on the parking demand)

Autori
Maršanić, Robert ; Krpan, Ljudevit ; Preost, A. ; Bulat, G.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu, / - Zagreb : Tom - signal d.o.o., 2019, 45-54

Skup
CESTE 2019., 43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu,

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 12-15.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
parkiranje, usluga, cijene, tržišni proizvod, ponuda i potražnja
(parking, services, prices, market product, supply and demand)

Sažetak
Nesporna je činjenica da određeni elementi politike parkiranja, a posebno ograničenje trajanja parkiranja i cijena parkiranja utječu na izbor načina prijevoza, posebno kada se radi o putovanjima u cilju dolaska u zone u kojima postoje određene restrikcije. Podrška ovom režimu dobro je definiran i utvrđen tarifni sustav parkiranja. Upravo cijena parkiranja ima velik utjecaj na dostupnost raspoloživih parkirnih mjesta. Utjecaj cijene parkiranja na ravnotežu između potražnje i ponude za parkirnim mjestima izražava se na način kojim je cijena parkiranja previsoka ako je većina parkirnih mjesta tijekom dana prazna, odnosno cijena parkiranja preniska je ako su sva ili većina parkirnih mjesta tijekom dana popunjena vozilima. U radu se analizira odnos korisnika (vozača) parkirališta prema cijeni parkiranja, pri čemu se naglašava da je usluga parkiranja tržišni proizvod koji se "prodaje" na temelju ponude i potražnje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ljudevit Krpan (autor)

Avatar Url Robert Maršanić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Maršanić, Robert; Krpan, Ljudevit; Preost, A.; Bulat, G.
Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem // 43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu,
Zagreb: Tom - signal d.o.o., 2019. str. 45-54 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Maršanić, R., Krpan, L., Preost, A. & Bulat, G. (2019) Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem. U: 43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu,.
@article{article, year = {2019}, pages = {45-54}, keywords = {parkiranje, usluga, cijene, tr\v{z}i\v{s}ni proizvod, ponuda i potra\v{z}nja}, title = {Utjecaj cijena parkiranja na potra\v{z}nju za parkiranjem}, keyword = {parkiranje, usluga, cijene, tr\v{z}i\v{s}ni proizvod, ponuda i potra\v{z}nja}, publisher = {Tom - signal d.o.o.}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, year = {2019}, pages = {45-54}, keywords = {parking, services, prices, market product, supply and demand}, title = {Influence of parking price on the parking demand}, keyword = {parking, services, prices, market product, supply and demand}, publisher = {Tom - signal d.o.o.}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font