Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem (CROSBI ID 677228)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Maršanić, Robert ; Krpan, Ljudevit ; Preost, A. ; Bulat, G.
hrvatski
Utjecaj cijena parkiranja na potražnju za parkiranjem
Nesporna je činjenica da određeni elementi politike parkiranja, a posebno ograničenje trajanja parkiranja i cijena parkiranja utječu na izbor načina prijevoza, posebno kada se radi o putovanjima u cilju dolaska u zone u kojima postoje određene restrikcije. Podrška ovom režimu dobro je definiran i utvrđen tarifni sustav parkiranja. Upravo cijena parkiranja ima velik utjecaj na dostupnost raspoloživih parkirnih mjesta. Utjecaj cijene parkiranja na ravnotežu između potražnje i ponude za parkirnim mjestima izražava se na način kojim je cijena parkiranja previsoka ako je većina parkirnih mjesta tijekom dana prazna, odnosno cijena parkiranja preniska je ako su sva ili većina parkirnih mjesta tijekom dana popunjena vozilima. U radu se analizira odnos korisnika (vozača) parkirališta prema cijeni parkiranja, pri čemu se naglašava da je usluga parkiranja tržišni proizvod koji se "prodaje" na temelju ponude i potražnje.
parkiranje, usluga, cijene, tržišni proizvod, ponuda i potražnja
nije evidentirano
engleski
Influence of parking price on the parking demand
nije evidentirano
parking, services, prices, market product, supply and demand
nije evidentirano
Podaci o prilogu
45-54.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
43. stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu,
Zagreb: Tom - signal d.o.o.
Podaci o skupu
43. međunarodni stručni seminar o prometnoj infrastrukturi i sigurnosti u prometu (CESTE 2019)
predavanje
12.03.2019-15.03.2019
Rovinj, Hrvatska