Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1005138

Internet kao nastavno sredstvo glazbenog odgoja u predškolskom i primarnom odgoju i obrazovanju


Dadić, Marina; Gortan-Carlin, Ivana Paula
Internet kao nastavno sredstvo glazbenog odgoja u predškolskom i primarnom odgoju i obrazovanju // Glazbe Jadrana - identitet, utjecaji i tradicije / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko (ur.).
Novigrad: Katedra Čakavskog sabora za glazbu, 2019. str. 217-227


CROSBI ID: 1005138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet kao nastavno sredstvo glazbenog odgoja u predškolskom i primarnom odgoju i obrazovanju
(Internet as a means of teaching music in preschool and primary education)

Autori
Dadić, Marina ; Gortan-Carlin, Ivana Paula

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Glazbe Jadrana - identitet, utjecaji i tradicije

Urednik/ci
Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko

Izdavač
Katedra Čakavskog sabora za glazbu

Grad
Novigrad

Godina
2019

Raspon stranica
217-227

ISBN
978-953-95972-4-3

Ključne riječi
dječje pjesme, internet, metodika glazbene kulture, Nello Milotti
(children's songs, the Internet, methodology of music education, Nello Milotti)

Sažetak
Internet predstavlja globalnu računalnu mrežu pomoću koje korisnici mogu pristupiti različitim informacijama. Također, internet je sredstvo koje se sve više koristi u radu pa tako i u primarnom odgoju i obrazovanju. S obzirom na veliku primjenu, pretpostavlja se da će na hrvatskim mrežnim stranicama biti dostupne dječje pjesme s tekstom i notnim zapisom za korištenje u nastavi. Nakon provedenog istraživanja potvrđeno je da hrvatske internetske stranice nemaju notnih zapisa dječjih pjesama koje bi se mogle koristiti u svakodnevnom radu. Stranice koje postoje nude tekstove pjesama i video prikaze. Autorice se osvrću i analiziraju dvije najčešće posjećene web stranice s dječjim pjesmama (pjesmicezadjecu.com i crtani.net) i snimke televizijske emisije juhuhu (juhuhu.hrt.hr) koja sadrži pjesme i brojalice, govorene i pjevane za djecu mlađe vrtićke dobi. Nakon provedene analize i sinteze autorice predlažu model mrežne stranice koja će uz tekst i audio snimak sadržavati i notne zapise. U radu se metodički pristupa sadržajima te donosi izgled i funkcija stranice. Model mrežne stranice sadrži pjesme podijeljene u dvije cjeline ; pjesme za djecu vrtićke dobi i pjesme za djecu osnovnoškolske dobi s ciljem brzog, jednostavnog i efikasnog pronalaženja cjelovitih dječjih pjesama s notnim zapisom, tekstom i audio prikazom. Nadalje, postavljena je i Milottijeva zbirka "Sunce ima dva barkuna" radi populazizacije Milottijeve glazbe, ali i širenja zborskog materijala za potrebe zavičajne nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Ivana Paula Gortan-Carlin (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Dadić, Marina; Gortan-Carlin, Ivana Paula
Internet kao nastavno sredstvo glazbenog odgoja u predškolskom i primarnom odgoju i obrazovanju // Glazbe Jadrana - identitet, utjecaji i tradicije / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko (ur.).
Novigrad: Katedra Čakavskog sabora za glazbu, 2019. str. 217-227
Dadić, M. & Gortan-Carlin, I. (2019) Internet kao nastavno sredstvo glazbenog odgoja u predškolskom i primarnom odgoju i obrazovanju. U: Gortan-Carlin, I. & Radić, B. (ur.) Glazbe Jadrana - identitet, utjecaji i tradicije. Novigrad, Katedra Čakavskog sabora za glazbu, str. 217-227.
@inbook{inbook, year = {2019}, pages = {217-227}, keywords = {children's songs, the Internet, methodology of music education, Nello Milotti}, isbn = {978-953-95972-4-3}, title = {Internet as a means of teaching music in preschool and primary education}, keyword = {children's songs, the Internet, methodology of music education, Nello Milotti}, publisher = {Katedra \v{C}akavskog sabora za glazbu}, publisherplace = {Novigrad} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font