Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pripremaju li studijski programi u Hrvatskoj buduće profesore stranoga jezika za rad s učenicima rane školske dobi? (CROSBI ID 265699)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Vičević Ivanović, Sanja ; Patekar, Jakob ; Košuta, Nataša Pripremaju li studijski programi u Hrvatskoj buduće profesore stranoga jezika za rad s učenicima rane školske dobi? // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 307-344. doi: 10.15516/cje.v21i1.2941

Podaci o odgovornosti

Vičević Ivanović, Sanja ; Patekar, Jakob ; Košuta, Nataša

hrvatski

Pripremaju li studijski programi u Hrvatskoj buduće profesore stranoga jezika za rad s učenicima rane školske dobi?

Cilj je ovoga rada utvrditi uključenost i stavove nastavnika o uključenosti sadržaja iz područja učenja i poučavanja stranoga jezika u ranoj školskoj dobi u studijskim programima stranih jezika u Hrvatskoj. Kako bi se utvrdilo postojanje kolegija koji se ciljano bavi ranim učenjem stranoga jezika te ustanovili ispitanici u ovome istraživanju, proučeni su izvedbeni planovi i programi engleskoga, njemačkoga, talijanskoga i francuskoga jezika na filozofskim fakultetima osječkoga, riječkoga, splitskoga, zadarskoga i zagrebačkoga sveučilišta. Nakon toga je na uzorku nositelja i izvođača metodičke i glotodidaktičke grupe predmeta spomenutih studijskih programa proveden upitnik s otvorenim i zatvorenim pitanjima o važnosti stručne osposobljenosti za rad s učenicima rane školske dobi i uključenosti sadržaja iz područja učenja i poučavanja u ranoj školskoj dobi u metodičke i glotodidaktičke kolegije. Dobiveni podaci daju uvid o nedovoljnoj zastupljenosti spomenutih sadržaja pa se nameće pretpostavka kako studenti – budući profesori stranoga jezika – s fakulteta izlaze nespremni za rad s učenicima mlađega uzrasta. Budući da se u Hrvatskoj od prvoga dana školovanja uči strani jezik te da postoji potreba za takvim profilom učitelja, u radu se kao moguće rješenje za bolju pripremu studenata stranoga jezika nastavničkoga smjera za rad s učenicima rane školske dobi apostrofira potreba revidiranja sadržaja inicijalnoga obrazovanja učitelja stranoga jezika u vidu specijalizacije studenata za područje ranoga učenja.

obrazovanje učitelja stranih jezika ; poučavanje stranoga jezika ; strani jezik u ranoj školskoj dobi

Greenfield International School Dubai (kolaboracija)

engleski

Do Study Programs in Croatia Prepare Future Foreign Language Teachers to Work with Young Learners?

nije evidentirano

foreign language teacher education ; foreign language teaching ; young language learners

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (1)

2019.

307-344

objavljeno

1848-5189

1848-5197

10.15516/cje.v21i1.2941

Povezanost rada

Filologija, Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost