Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza (CROSBI ID 677026)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mendiković, Antonella ; Ulemek, Ema ; Vidulin, Sabina Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza // Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana / Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko (ur.). Novigrad: Katedra Čakavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova, 2019. str. 175-195

Podaci o odgovornosti

Mendiković, Antonella ; Ulemek, Ema ; Vidulin, Sabina

hrvatski

Predškolska ustanova kao mjesto realizacije ideja: primjer glazbenog igrokaza

Predškolski odgoj i obrazovanje važno je razdoblje djetetova života. U vrtiću se potiče socijalna interakcija, komunikacija, slobodno izražavanje, razvija se radoznalost i kreativnost. Uz praktične, društvene i istraživačke aktivnosti dijete stječe znanja, razvija vještine, postiže emocionalnu stabilnost i samostalnost. U procesu odgoja i obrazovanja valja razmotriti nove strategije rada koje će odgojitelje učiniti fleksibilnijima i zahvaljujući kojima će učinkovito sudjelovati u mnogostrukim ulogama i zadaćama koje ih očekuju.U praksi postoje razne metode i programi putem kojih se u predškolskim ustanovama provode glazbene aktivnosti. Namjera autorica je apostrofirati važnost korelacije glazbenog i izvanglazbenog sadržaja. Glazbena aktivnost putem igrokaza dobiva novu dimenziju, zahvaljujući kojoj djeca lakše, jednostavnije i s većim zadovoljstvom sudjeluju u njoj. Uz rad na interpretaciji pjesme, slušanju glazbe i aktivnom usvajanju glazbenih sastavnica, pozornost se pridaje i emocionalnom i socijalnom statusu djece. Autorice u radu predstavljaju način na koji su studenti pulske Muzičke akademije proveli glazbenu aktivnost u dječjem vrtiću koristeći se emocijom kao izvanglazbenim sadržajem. Povezivanjem glazbenih i izvanglazbenih sadržaja djeca su stekla nova znanja i vještine, započeli s razvojem komunikacijske vještine, bili su emocionalno i socijalno angažirani u aktivnom i neposrednom kreiranju glazbene aktivnosti.

emocije, glazbene aktivnosti, igrokaz, pjevanje, predškolski odgoj i obrazovanje

RILM

engleski

Preschool institution as a place for realizing new ideas: An example of musical play

nije evidentirano

emotions, music activities, music play, preschool education, singing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-195.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Osmi međunarodni muzikološki skup iz Istarske glazbene riznice - Glazbe Jadrana

Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Radić, Branko

Novigrad: Katedra Čakavskog sabora za glazbu Novigrad - Cattedra del Sabor ciacavo per la musica Cittanova

978-953-95972-4-3

Podaci o skupu

8. međunarodni muzikološki skup "Iz istarske glazbene riznice": Glazbe Jadrana- identitet, utjecaji, tradicije

ostalo

06.05.2019-07.05.2019

Novigrad, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija

Poveznice