Izravna prodaja ekoloških proizvoda (CROSBI ID 676822)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jelić Milković, Sanja ; Lončarić, Ružica ; Sabljak, Antonija
hrvatski
Izravna prodaja ekoloških proizvoda
Cilj rada bio je ispitati i utvrditi stavove i navike potrošača prema kupnji ekoloških proizvoda putem direktnih kanala distribucije odnosno izravno od proizvođača. Za prikupljanje podataka korištena je metoda ankete, a kao instrument korišten je anketni upitnik (n = 102). Rezultati istraživanja pokazali su da većina ispitanika (74, 5 %) kupuje ekološke proizvode, te da to čine jednom mjesečno. Većina ispitanika (59, 8 %) smatra da je ponuda ekoloških proizvoda daleko manja od potražnje. Međutim, pozitivan pokazatelj je da bi 89, 2 % ispitanika kupovalo ekološke proizvode izravno od proizvođača što dovodi do zaključka kako je potrebno razvijati i unaprjeđivati direktne kanale distribucije ekoloških proizvoda.
ekološki proizvodi ; kanali distribucije ; izravna prodaja ; potrošači
nije evidentirano
engleski
Direct sales of organic products
nije evidentirano
organic products ; distribution channels ; direct sales ; consumers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
242-247.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
12th international scientific/professional conference Agriculture in nature and environment protection
Jug, Danijel ; Brozović, Bojana
Osijek: Glas Slavonije
1848-5456
Podaci o skupu
12. međunarodni znanstveno-stručni skup: Poljoprivreda u zaštiti prirode i okoliša = 12th International Scientific/Professional Conference: Agriculture in Nature and Environment Protection
predavanje
27.05.2019-29.05.2019
Osijek, Hrvatska