Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Seksting i emocionalne vještine i komeptencije (CROSBI ID 426862)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kordić, Ana Seksting i emocionalne vještine i komeptencije / Sesar, Kristina (mentor); Komentor Dodaj, Arta (neposredni voditelj). Mostar, Filozofski fakultet, Mostar, . 2018

Podaci o odgovornosti

Kordić, Ana

Sesar, Kristina

Komentor Dodaj, Arta

hrvatski

Seksting i emocionalne vještine i komeptencije

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos sekstinga i emocionalnih vještina i kompetencija. U istraživanju je sudjelovalo 440 studenata Sveučilišta u Mostaru u dobi od 18 do 25 godina (M=21.32, SD=1.84). Na sudionicima je primijenjen Upitnik o sekstingu te Upitnik emocionalne kompetentnosti. Rezultati istraživanja pokazali su da je 23.64% studenata sudjelovalo u primanju i slanju seksualno sugestivnih ili provokativnih sadržaja, dok ih je 10.23% javno objavljivalo takve sadržaje. Mladići u većoj mjeri sudjeluju u sekstingu u odnosu na djevojke, te su manje uspješni u uočavanju i razumijevanju emocija, kao i u regulaciji i upravljanju emocijama. Dobiveni rezultati su pokazali da su sudionici koji su sudjelovali u primanju i slanju seksualno sugestivnih ili provokativnih sadržaja manje uspješni u uočavanju i razumijevanju emocija, kao i u regulaciji i upravljanju emocijama. Nadalje, sudionici koji su sudjelovali u javnom objavljivanju seksualno sugestivnih ili provokativnih sadržaja imali su niže rezultate na svim dimenzijama emocionalne kompetentnosti, u odnosu na ispitanike koji nisu sudjelovali u ovom ponašanju. Utvrđena je značajna negativna povezanost svih dimenzija emocionalne kompetentnosti i sudjelovanja u sekstingu. Provedena regresijska analiza pokazala je da su spol te sposobnost regulacije i upravljanja emocijama značajni prediktori primanja i slanja seksualno eksplicitnog sadržaja. Ovi prediktori, uz sposobnost razumijevanja emocija pokazali su se značajnim i u predikciji objavljivanja seksualno eksplicitnog sadržaja. Dobiveni podaci ukazuju na važnost emocionalne kompetentnosti za objašnjenje i prevenciju sekstinga kod mladih.

seksting, emocionalne vještine i kompetencije, mladi odrasli

nije evidentirano

engleski

Sexting and emotional skills and competencies

nije evidentirano

sexting, emotional skills and competencies, young adults

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

08.03.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet, Mostar

Mostar

Povezanost rada

Psihologija