Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru (CROSBI ID 676746)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru // Kvaliteta - jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.). Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 595-603

Podaci o odgovornosti

Antolović, Stella ; Popović, Mateja ; Pezić, Marija

hrvatski

Utjecaj marketinških alata na kvalitetu usluga u javnom sektoru

Jedno od glavnih obilježja i temeljenih postavki marketinga je zadovoljavanje potreba korisnika kroz pružanje kvalitetne usluge, stoga i marketinški alati, poput javno dostupnih i relativno jeftinih društvenih mreža mogu pozitivno utjecati na razvoj kvalitete javnih usluga kroz razne alate kao što su: istraživanje tržišta, testiranje novih i unapređenje postojećih usluga, unapređenje odnosa s korisnicima, promocija i oglašavanje, povećanje poznatosti i stope korištenja usluge.

Javni sektor ; marketing ; društvene mreže ; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

The effects of marketing tools on quality of service in the public sector

nije evidentirano

public sector ; marketing ; social media ; quality

nije evidentirano

Podaci o prilogu

595-603.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta - jučer, danas, sutra

Drljača, Miroslav

Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete

2670-8825

2670-8833

Podaci o skupu

20. Međunarodni simpozij o kvaliteti: „Kvaliteta – jučer, danas, sutra“

predavanje

20.03.2019-23.03.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice