Dizajn igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4 (CROSBI ID 426817)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bileta, Toni
Orehovački, Tihomir
hrvatski
Dizajn igre za učenje koncepata programiranja u razvojnom okruženju Unreal Engine 4
Tema ovoga rada je dizajniranje videoigre za učenje koncepata programiranja unutar razvojnog okruženja Unreal Engine 4. Unutar ovoga rada bit će ponajprije opisana navedena igra i provedena analiza tržišta sličnih videoigara. Poglavlje nakon toga bavit će se praktičnim primjenama korištenja igara za potrebe edukacije. Glavni dio ovoga rada predstavlja poglavlje pod nazivom Razvoj igre u kojemu će biti pojašnjene metodologije i filozofije dizajniranja videoigre ovakvoga tipa. Unutar toga poglavlja su prikazani dizajnovi različitih igrinih dijelova unutar nekoliko stadija igrinog razvoja kako bi što efektivnije prikazalo na kakav način se igra i njezini pojedini dijelovi mijenjaju tijekom razvojnog ciklusa. Igra će također biti prikazana iz perspektive standardnoga korisnika unutar poglavlja koje se bavi korisničkom dokumentacijom, te će unutar nje biti pojašnjeno na kakav se način ona igra. Naposljetku bit će prikazani rezultati istraživanja nakon što je igra dana na igranje određenom uzorku ispitanika.
Unreal Engine 4, CodeBreaker, Dizajn igara, Dizajn razina, Dizajn korisničkog sučelja, Videoigre, Programiranje, Podučavanje, Igre u edukaciji, Edukacija, Razvojni ciklus, Industrija videoigara, Iterativni dizajn
nije evidentirano
engleski
Design of a game for learning programming concepts in the development environment Unreal Engine 4
nije evidentirano
Unreal Engine 4, CodeBreaker, Game design, Level design, User interface design, Video games, Programming, Teaching, Games in education, Education, Development cycle, Video game industry, Iterative design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
107
27.05.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula