Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1003161

Projekt Coding4Girls


Hoić-Božić, N.; Holenko Dlab, M.; Ivašić-Kos, M.; Franković, I.
Projekt Coding4Girls // Proceedings of the 42nd International Convention MIPRO 2019 / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics – MIPRO, 2019. str. 594-598 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Projekt Coding4Girls
(Project Coding4Girls)

Autori
Hoić-Božić, N. ; Holenko Dlab, M. ; Ivašić-Kos, M. ; Franković, I.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 42nd International Convention MIPRO 2019 / Skala, Karolj - Rijeka : Croatian Society for Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics – MIPRO, 2019, 594-598

Skup
42. međunarodni skup za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20-24.05.2019.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Projekt Coding4Girls ; programiranje ; učenje uz pomoć igara ; pedagoški pristup design-thinking
(Project Coding4Girls ; programming ; game-based learning ; design-thinking)

Sažetak
Coding4Girls je projekt sufinanciran Erasmus+ programom u okviru Ključne aktivnosti 2, Strateška partnerstva za područje općeg obrazovanja. Koordinator projekta je Sveučilište u Ljubljani (Slovenija), a partneri su iz Portugala, Grčke, Turske, Italije, Bugarske i Hrvatske koju predstavlja Odjel za informatiku Sveučilišta u Rijeci. Krajnji cilj projekta je poticanje žena na uključivanje u obrazovanje za računalne znanosti. To je jedno od područja u kojem tradicionalno prevladavaju muškarci pa će se primjenom odgovarajućih metodoloških pristupa učenju nastojati prevladati postojeća neravnopravnost i učiniti računalne znanosti atraktivnim za sve. Coding4Girls za ciljnu skupinu ima učenike starijih razreda osnovne i mlađih razreda srednje škole (uzrast od 10 do 15 godina) jer je uočeno da upravo tada mnoge učenice gube interes za STEM i računalne znanosti. Glavni rezultat projekta bit će metodološki okvir za učenje prikladan za razvoj vještina programiranja, posebice kod djevojaka, temeljen na pedagoškom pristupu design-thinking i učenju uz pomoć obrazovnih igara. U radu se predstavlja projekt Coding4Girls te se opisuje njegov kontekst i razlozi za pokretanje, intelektualni rezultati koji će nastati u okviru projekta, najvažnije aktivnosti projekta te njegov očekivani učinak.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Rijeci - Odjel za informatiku