Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjene kompetencija učitelja s obzirom na neke sociodemografske osobine (CROSBI ID 676681)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis Samoprocjene kompetencija učitelja s obzirom na neke sociodemografske osobine // 6.Dani Šime i Ante Starčevića "Učitelj - između tradicije i suvremenosti" - knjižica sažetaka / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 83-84

Podaci o odgovornosti

Nikčević-Milković, Anela ; Jurković, Denis

hrvatski

Samoprocjene kompetencija učitelja s obzirom na neke sociodemografske osobine

Prema modelu kojeg smo koristili u ovom istraživanju (Lončarić i Majić, 2015), kompetencije učitelja dijele se na: a) Stručna znanja i interpersonalne vještine ; b) Temeljna znanja i vještine ; c) Istraživanje i stvaranje novih znanja ; d) Profesionalne vrijednosti i posvećenost radu ; e) Odgojne vrijednosti, kreativnost/stvaralaštvo. Istraživanje je provedeno tijekom prvog polugodišta šk. god. 2018./2019. te je obuhvatilo 83 učitelja razredne nastave iz većine osnovnih škola Ličko-senjske županije. Uz upitnik navedenih autora, ispitan je niz socio-demografskih podataka učitelja: spol, dob, radni staž, obrazovna ustanova, završeni studij, status u struci, veličina mjesta te broj učenik. Istraživanje je pokazalo statistički značajnu povezanost između svih navedenih kompetencija učitelja. Ispitane razlike između svih socio-demografskih varijabli i kompetencija učitelja pokazale su se jedino na varijabli Obrazovna ustanova s obzirom na Istraživanje i stvaranje novih znanja te Profesionalne vrijednosti i posvećenost radu. Istraživanje je pokazalo da učitelji koji su završili studij u Rijeci samoprocjenjuju svoju kompetenciju Istraživanje i stvaranje novih znanja lošijom nego što to čine ispitanici koji su završili studij u Zadru, a kompetenciju Profesionalnih vrijednosti i posvećenosti radu, ispitanici koji su završili studij u Zadru samoprocjenjuju boljom nego što to čine ispitanici koji su završili studij u Gospiću. Na koncu, oni koji su završili studij u Rijeci samoprocjenjuju tu kompetenciju lošijom nego što to čine oni koji su završili studij u Zadru.

Kompetencije učitelja, Samoprocjena kompetencija, Sociodemografske osobine učitelja, Kompetencija istraživanja i stvaranja novih znanja, Kompetencija profesionalnih vrijednosti i posvećenosti radu.

nije evidentirano

engleski

SELF-ASSESSMENT OF TEACHERS' COMPETENCES WITH REGARD TO SOME SOCIO-DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS

nije evidentirano

Self-assessment of teachers' competences with regard to some sociodemographic characteristics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-84.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

6.Dani Šime i Ante Starčevića "Učitelj - između tradicije i suvremenosti" - knjižica sažetaka

Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines

Zadar: Sveučilište u Zadru

978-953-331-231-6

Podaci o skupu

6. dani Šime i Ante Starčevića: učitelj - između tradicije i suvremenosti

predavanje

24.05.2019-25.05.2019

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija