(Vjerska) informacija - u procjepu između medijske logike i očekivanja vjernika (CROSBI ID 676661)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Valković, Jerko
hrvatski
(Vjerska) informacija - u procjepu između medijske logike i očekivanja vjernika
Način na koji se vjerske zajednice i vjerske teme prikazuju u javnosti velikim dijelom ovisi o medijima, o njihovu odabiru i načinu prikazivanja. Autor analizira kontekst u kojem mediji govore o toj tematici. Provedeno istraživanje pokazuje da se o vjeri najčešće govori unutar društvenoga konteksta, a u mnogo se manjoj mjeri pribjegava teološkom. Polazeći od temeljnih načela novinarske profesije, autor pokazuje da u izvješćivanju o vjeri mediji veoma često slijede ista načela koja primjenjuju kada govore o drugim područjima života. Treba imati u vidu da su motivi i ciljevi koje žele ostvariti mediji u mnogočemu različiti od ciljeva i poslanja koje imaju vjerske zajednice. Međusobno uvažavanje i dijalog omogućit će ne samo bolju suradnju, nego i obogatiti medijsku i crkvenu kulturu.
vjerska tematika, medijski prostor, društveni kontekst, vjerska informacija, istina, vijest
nije evidentirano
engleski
(RELIGIOUS) INFORMATION IN THE GAP BETWEEN MEDIA LOGIC AND EXPECTATIONS OF THE FAITHFUL
nije evidentirano
religious themes, media space, social context, religious information, truth, news
nije evidentirano
Podaci o prilogu
95-117.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Vjerska tematika u hrvatskom medijskom prostoru
Valković, Jerko
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište
978-953-8014-29-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096