Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002932

Organizovanje sportskog događaja u svrhu promocije studentskog sporta Istrske županije i grada Pule


Vrbanac, Desa; Marušnik, Barbara; Žufić Košara, Tamara
Organizovanje sportskog događaja u svrhu promocije studentskog sporta Istrske županije i grada Pule // 9th International Conference "Management in sport" - Proceedings / Životić, Dragan (ur.).
Beograd: Fakultet za menadžment u sportu, Alfa univerzitet, Beograd, 2013. str. 281-287 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Organizovanje sportskog događaja u svrhu promocije studentskog sporta Istrske županije i grada Pule
(Organization of a sport event from the aspect of Istarska County and City of Pula college sport promotion)

Autori
Vrbanac, Desa ; Marušnik, Barbara ; Žufić Košara, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
9th International Conference "Management in sport" - Proceedings / Životić, Dragan - Beograd : Fakultet za menadžment u sportu, Alfa univerzitet, Beograd, 2013, 281-287

ISBN
978-86-86197-34-4

Skup
9th International Conference "Management in sport"

Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 24.05.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
Studentski sport ; sportski događaj ; sportski menadžment ; promocija studentskog sporta
(College sport ; sport event ; sports management ; promotion ; physical activity promotion)

Sažetak
Rad obuhvata razradu organizacije sportskog događaja pod nazivom 4. studentsko sportsko takmičenje fakulteta i visokih škola u RH, sagledan s marketinškog, organizacijskog i menadžment aspekta. Cilj ovog rada je prikazati kompleksnost organizacije sportskog događaja, te objedinjavanje različitih područja kroz multidisciplinaran pristup sportskom događaju. Rezultati rada ukazuju na sve veću potrebu za navedenim pristupom i u organizaciji sportskih događaja radi postizanja efi kasnosti u procesu organizacije, te defi nisanje i postizanje unapred defi nisanih marketinških, u ovom slučaju, prvenstveno promotivnih ciljeva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
POLITEHNIKA PULA - Visoka tehničko-poslovna škola s pravom javnosti, Pula

Autor s matičnim brojem:
Desa Vrbanac, (281673)