Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj (CROSBI ID 676566)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Berbić Kolar, Emina ; Miškulin Saletović, Lucia ; Bilić Meštrić, Klara Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela et al. (ur.). Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 92-94

Podaci o odgovornosti

Berbić Kolar, Emina ; Miškulin Saletović, Lucia ; Bilić Meštrić, Klara

hrvatski

Višejezična komponenta u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika u Hrvatskoj

Svrha je ovog rada prikazati preliminarne rezultate istraživanja provedenog u sklopu međunarodnog projekta - MultiTed - Multilingualism and Teacher Education o zastupljenosti višejezične komponente u obrazovanju budućih učitelja i nastavnika. Cilj projekta bio je objediniti iskustva znanstvenika iz različitih zemalja kako bi se zajednički istražilo na koji se način budući učitelji i nastavnici pripremaju za rad u višejezičnim kontekstima u različitim obrazovnim sustavima. U uvodnom dijelu rada predstavit ćemo projekt, dok će drugi dio rada biti usmjeren na prikaz preliminarnih rezultata analize. U istraživanju se postavilo pitanje zastupljenosti višejezične komponente u izvedbenim programima studija koji obrazuju buduće učitelje i nastavnike. Za potrebe ovog rada višejezičnom komponentnom smatramo nastavne predmete i sadržaje koji su usmjereni na upoznavanje budućih učitelja i nastavnika s načinima rada, vrednovanjem, odnosno meta-refleksivnom dimenzijom i implikacijama za izvođenje nastave s višejezičnim učenicima i u višejezičnim sredinama. Preliminarni rezultati ukazuju na značajne razlike u zastupljenosti ovisno o tome je li riječ o (1) budućim učiteljima razredne nastave, budućim nastavnicima ili profesorima predmeta iz (2) društveno-humanističkog ili (3) prirodoslovno-tehničkog područja. Kako u samom projektu, tako i u preliminarnom istraživanju, pokazalo se da je koncept višejezične komponente iznimno kontingentan. Pritom je važno uzeti u obzir kako svaka definicija višejezičnosti nužno ovisi, između ostalog, i o samom društveno-političkom, geografskom i obrazovnom kontekstu u kojem se ona pokušava definirati.

Višejezičnost ; Obrazovanje učitelja i nastavnika ; MultiTEd

nije evidentirano

engleski

Multilingual component in the education of future teachers in Croatia

nije evidentirano

Multilingualism ; teacher education ; MultiTEd

nije evidentirano

Podaci o prilogu

92-94.

2019.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje?

Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

predavanje

16.05.2019-17.05.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija