Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1002574

Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije


Vidulin, Sabina
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije // Muzika u društvu / Bosnić, Amra ; Hukić, Naida (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 128-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Sviranje u redovitoj nastavi: glazbeno-pedagoške i metodičke implikacije
(Playing instrument in regular music class: Musical-pedagogical and didactic implications)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Muzika u društvu / Bosnić, Amra ; Hukić, Naida - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018, 128-144

Skup
Muzika u društvu

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 20.-22. 10. 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Model, nastava glazbe, osnovna škola, sviranje
(Model ; music class ; playing instrument ; primary compulsory school)

Sažetak
U radu se elaborira uloga i važnost provođenja aktivnosti sviranja u redovitoj nastavi glazbene kulture. Iako je sviranje bilo zastupljeno kao ravnopravna aktivnost u većini nastavnih programa, tek se programom iz 2006. godine omogućuje njegova kvalitetnija realizacija. Proučavanjem literaturnih jedinica i anketiranjem učitelja, sistematizirane su prednosti i ograničenja sviranja u redovitoj nastavi. Autorica donosi novi model provedbe sviranja u razredu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost

Napomena
Isti je rad objavljen i na engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Autor s matičnim brojem:
Sabina Vidulin, (294284)