Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100249

Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?


Horvat, Aleksandra
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? // Restructuring and adapting LIS education to European standards
Thessaloniki: EUCLID, 2002. str. 1-7


Naslov
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?

Autori
Horvat, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Restructuring and adapting LIS education to European standards

Izdavač
EUCLID

Grad
Thessaloniki

Godina
2002

Raspon stranica
1-7

ISBN
0-0000-0000-X

Ključne riječi
LIS curriculum, modularity

Sažetak
Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130727

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Aleksandra Horvat, (62793)