Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? (CROSBI ID 27392)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Horvat, Aleksandra Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? // Restructuring and adapting LIS education to European standards. Solun, 2002. str. 1-7-x

Podaci o odgovornosti

Horvat, Aleksandra

engleski

Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?

Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija.

LIS curriculum, modularity

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-7-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Restructuring and adapting LIS education to European standards

Solun:

2002.

0-0000-0000-X

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti