izvor podataka: crosbi
!
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? (CROSBI ID 27392)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Horvat, Aleksandra
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? // Restructuring and adapting LIS education to European standards. Solun, 2002. str. 1-7-x
Podaci o odgovornosti
Horvat, Aleksandra
engleski
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?
Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija.
LIS curriculum, modularity
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-7-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Restructuring and adapting LIS education to European standards
Solun:
2002.
0-0000-0000-X
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove