Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 100249

Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?


Horvat, Aleksandra
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? // Restructuring and adapting LIS education to European standards
Thessaloniki: EUCLID, 2002. str. 1-7


CROSBI ID: 100249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?

Autori
Horvat, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Restructuring and adapting LIS education to European standards

Izdavač
EUCLID

Grad
Thessaloniki

Godina
2002

Raspon stranica
1-7

ISBN
0-0000-0000-X

Ključne riječi
LIS curriculum, modularity

Sažetak
Prikazana je kratka povijest studija bibliotekarstva u Hrvatskoj i promjene u načinu organiziranja, planiranja i izvođenja studija koje je uzrokovala nova informacijska i komunikacijska tehnologija.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130727 - 130727

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandra Horvat (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Horvat, Aleksandra
Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient? // Restructuring and adapting LIS education to European standards
Thessaloniki: EUCLID, 2002. str. 1-7
Horvat, A. (2002) Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?. Restructuring and adapting LIS education to European standards. Thessaloniki, EUCLID, str. 1-7.
@inbook{inbook, author = {Horvat, A.}, year = {2002}, pages = {1-7}, keywords = {LIS curriculum, modularity}, isbn = {0-0000-0000-X}, title = {Fragmentation of LIS curriculum : is it permanent or transient?}, keyword = {LIS curriculum, modularity}, publisher = {EUCLID}, publisherplace = {Thessaloniki} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font