RPG kao sustav neformalne edukacije (CROSBI ID 676323)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Afrić, Winton
hrvatski
RPG kao sustav neformalne edukacije
Fokus rada je neformalna edukacija u okviru igara igranja uloga (engl. Role Playing Games – RPG). Igre igranja uloga igraju značajnu ulogu u prenošenju kulturnih formi, oblika i vizualno- komunikacijskih obrazaca pojedinih kultura ili literarno-likovnih predložaka. RPG sustav se sastoji od jasno profiliranih uloga rase, klase, roda i karakteristika svijeta, njegovih kulturnih obrazaca i oblika koji determiniraju odnose među ulogama pojedinih igrača. Autor u radu raspravlja o kulturološkom značaju i kreaciji svijeta unutar RPG-a, posebno u računalnim igrama. Analizom utjecaja participacije u multikulturalnoj virtualnoj realnosti rad ukazuje na RPG kao dio neformalne edukacije. Doprinos rada je utvrđivanje edukacijskih karakteristika RPG-a, posebno u odnosu na procese nastanka kulture, globalizaciju i život u multikulturalnom okruženju.
RPG, neformalna edukacija, vizualni identitet, kultura
Izlaganje održano 22. svibnja 2007. u Kongresnoj dvorani Grand hotela Adriatic na hrvatskom jeziku.
engleski
RPG as an informal education system
nije evidentirano
RPG, informal education, visual identity, culture
nije evidentirano
Podaci o prilogu
79-84.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
30-ti Jubilarni međunarodni skup MIPRO – RAČUNALA U OBRAZOVANJU (CE) 30th JUBILEE International Convention CE Computers in education
Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Slugamović, Ivanka
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-029-8
Podaci o skupu
30-ti Jubilarni međunarodni skup MIPRO - RAČUNALA U OBRAZOVANJU (CE)
predavanje
21.05.2007-25.05.2007
Opatija, Hrvatska