Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1001643

Smisao (RPG) sustava igara virtualnih uloga


Afrić, Winton; Šimović, Vladimir; Milković, Marin
Smisao (RPG) sustava igara virtualnih uloga, Koprivnica: Medijsko Sveučilište Koprivnica, 2013 (Sveučilišni udžbenik)


Naslov
Smisao (RPG) sustava igara virtualnih uloga
(The Sense of (RPG) Role Playing Games Systems)

Autori
Afrić, Winton ; Šimović, Vladimir ; Milković, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, sveučilišni udžbenik, znanstvena

Izdavač
Medijsko Sveučilište Koprivnica

Grad
Koprivnica

Godina
2013

Stranica
190 stranica hrvatskog i 192 stranice engleskog teksta

ISBN
978-953-7986-00-1

Ključne riječi
Virtualna realnost RPG-a, Definicije RPG, Komunikacija unutar RPG-a, Konstitutivni elementi virtualne realnosti RPG-a, Konstrukcija virtualne realnosti RPG-a, Edukacija u RPG-u kao u ekspertnom sustavu, Kako RPG mijenja način na koji ljudi vide svijet
(Virtual RPG Reality, RPG Definitions, RPG Communication, Constituent Elements of Virtual Reality of the RPG, Building Virtual RPG Reality, RPG Education as an Expert System, How RPG Changes the Way People View the World)

Sažetak
Sveučilišni udžbenik namijenjen je analitičarima sustava, onima koji izučavaju naraciju, i semiotiku, edukatorima, a kako je tiskan na hrvatskom i engleskom jeziku, mogu ga koristiti i studenti i edukatori i izvan Hrvatske. Sveučilišni udžbenik obrađuje materiju RPG sustava s pozicije mnogih znanstvenih rakursa. RPG sustav igranja uloga posve je nov alat u obrazovanju i nov oblik obrazovanja.Ono što je privlačno kod RPG-a je nesvakidašnji način sistematizacije svega što nas okružuje. Udžbenik ima vrijedan multidisciplinarni znanstveni doprinos tumačenju pojma RPG-a. U knjizi se RPG promatra sa socijalnog, psihološkog, komunikološkog, semiotičkog, antropološkog, kulturološkog, pedagoškog i mnogih drugih znanstvenih rakursa. RPG sustav igranja uloga je i nov oblik obrazovanja, zato što se danas sve više govori o potrebi uvođenja gamefikacije nastave. Autori kažu: „Uvjereni da treba graditi takove oblike obrazovanja koji prije svega potiču samoostvarenje, kreativnost, kooperativnost i kolaborativnost, razmotrili smo prirodu RPG-a kao potencijalnog obrazovnog oblika.“ (str.:159) Ovo govori o metodičkim razlozima vrijednog doprinosa novom obliku pedagogije.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1699 - Analitički model praćenja novih obrazovnih tehnologija u cjeloživotnom učenju (Vladimir Šimović, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Visoko učilište Algebra, Zagreb