Fonetičar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poremećajem u ponašanju (CROSBI ID 426683)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rožanković, Hana
Dobrić, Arnalda
hrvatski
Fonetičar rehabilitator kao asistent u nastavi djeteta s poremećajem u ponašanju
Rad opisuje način rada fonetičara rehabilitatora kao asistenta u nastavi s djetetom s poremećajem u ponašanju. Poremećaji u ponašanju u današnje vrijeme su sveprisutni, a s druge strane o njima se u redovnim školama ne zna dovoljno. Teorijski dio rada sastoji se od opisa sustava obrazovanja Republike Hrvatske, opisa djece s poremećajem u ponašnju, opisa djece s ostalim poteškoćama te prikaza rada u nastavi, tko je uopće asistent u nastavi, kakva su njegova zaduženja i zašto je upravo fonetičar rehabilitator važan u izvršavanju tog posla. Fokus ovog rada je deskriptivna analiza triju audio snimki snimljenih u razdoblju od mjesec dana. Sama analiza je podijeljena u dvije etapete kako bi se dobio uvid u dječakov napredak. Cilj rada je opis rada fonetičara rehabilitatora s djetetom s poremećajem u ponašanju s naglaskom na dječakovu slušnu pažnju te procjena napretka kroz mjesec dana. Pokazalo se da je došlo do poboljšanja dječakove slušne pažnje te bržih reakcija i odgovora na zadana pitanja i upute. Navedeno daje zaključak kako rad s fonetičarom rehabilitatorom dječaku pomaže te kako treba nastaviti s odgovarajućom rehabilitacijom za postizanje još većeg napretka.
dijete s poremećajem u ponašanju, fonetičar rehabilitator, deskriptivna analiza
nije evidentirano
engleski
Clinical Phonetician as a Teaching Assistant to a Child with a Behavioural Disorder
nije evidentirano
child with behavioural disorder, clinical phonetician, descriptive analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
83
15.05.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb